خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان خبر داد؛

كشف یك كیلوگرم هروئین از باند خانوادگی مواد مخدر

asdasd

از یک باند خانوادگی مواد مخدر بیش از یك كیلو گرم هروئین و آلات و ادوات مواد مخدر كشف شد و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان زنجان صبح امروز از شناسایی و دستگیری یك باند خانوادگی مواد مخدر خبر داد و گفت: از این باند بیش از یك كیلو هروئین و آلات و ادوات مواد مخدر كشف شد.

 

به گزارش ایلنا، سرگرد مختار شیرمحمدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان زنجان گفت: در پی گزارش دریافتی مبنی بر اینكه در سطح شهرستان زنجان اعضای یك خانواده به صورت باندی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین فعالیت دارند موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این خبر ماموران با انجام كار اطلاعاتی موفق شدند تمامی اعضای پنج نفره این باند را كه شامل دو بردار، دو خواهر و مادراین خانواده بود را شناسایی وتحت نظر قرار دهند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: متهمان به نام های د- ك، الف – ك، ر – ك، س – ك و ع – ع حین انتقال مواد از استان البرز با خودرو سواری پیكان در عوارضی زنجان – قزوین غافلگیر و دستگیر شدند.

 

وی با اعلام اینكه در بازرسی بدنی از این متهمان مقدار یك كیلو هروئین خیس كشف شد گفت: در بازرسی از منزل متهم ردیف اول د- ك نیز 50 گرم هروئین، 5 گرم شیشه و همچنین آلات و ادوات موادمخدر كشف شد كه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز