خبرگزاری کار ایران

کمک بنیاد برکت به زیرساختهای آموزشی استان فارس

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۵۴

مدارس شهرستانهای ارسنجان، جره و خنج در سال ۹۰ و مدارس شهرستانهای قیر و ممسنی در سال ۹۱ افتتاح شده است و مدارس شهرستانهای استهبان و سپیدان در حال ساخت هستند.

ایلنا: مدرسه سازان بی‌نام بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با ساخت ۵ مدرسه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان فارس، زمینه بهبود شرایط تحصیل در این مناطق را فراهم آوردند.

به گزارش ایلنا، "احمد دست نیان" مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس در این زمینه توضیح داد: این مدارس شامل ۳۳ کلاس درس در قالب ۷ مدرسه در مناطق جویجان ممسنی، کارزین قیر، هفتوان خنج، خبریز ارسنجان، بالاده جره، بنوان استهبان و هرایجان سپیدان واقع شده‌ است.

وی گفت: چهار باب از این مدارس در مقطع ابتدایی، دو باب از این مدارس در مقطع راهنمایی یک باب از این مدارس در مقطع دبیرستان بود و کل هزینه‌ای که بنیاد برکت برای ساخت این مدارس تامین کرده ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

دست‌نیان ادامه داد: ‌ مدارس شهرستانهای ارسنجان، جره و خنج در سال ۹۰ و مدارس شهرستانهای قیر و ممسنی در سال ۹۱ افتتاح شده است و مدارس شهرستانهای استهبان و سپیدان در حال ساخت هستند.

دست نیان با بیان اینکه ضرورت ایجاد مدارس توسط بنیاد برکت نیاز مبرم مناطقی از استان فارس بوده است، گفت: همه افراد و نهادهایی که به اعتلای ایران اسلامی علاقه‌مندند ضرورت دارد با توجه به تاثیر مدارس در عمران، آبادی و توسعه کشور، دغدغه اولشان این مهم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز