خبرگزاری کار ایران

دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده اعلام کرد؛

اتمام اعتبار، علت عدم پرداخت وام ازدواج توسط بانک‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۶

جوانان برای دریافت وام ازدواج باید به سایت بانک مرکزی، www.cbi.ir و در بخش وام ازدواج مراجعه رده، سپس با تکمیل فرم اطلاعات و مدارک نسبت به دریافت وام اقدام کنند.

ایلنا: دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده اعلام کرد: علت پرداخت وام ازدواج به جوانان در برخی از بانک‌ها اتمام اعتبار و تسهیلات آن‌ها است. چون این بانک‌ها همه اعتبار خود را پرداخت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، مسعود امینی، مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان باتشکر و قدردانی از بانک‌های رفاه، مسکن، سپه، کشاورزی، ملی ایران و تجارت، گفت: این ۶ بانک همه اعتبار و تسهیلات خود را به صورت ۱۰۰ درصدی برای وام ازدواج به جوانان، پرداخت کرده‌اند به همین علت امکان اعطای تسهیلات جدید را ندارند.

وی افزود: جوانان برای دریافت وام ازدواج باید به سایت بانک مرکزی، www.cbi.ir  و در بخش وام ازدواج مراجعه رده، سپس با تکمیل فرم اطلاعات و مدارک نسبت به دریافت وام اقدام کنند.

امینی نام بانک‌هایی را که در حال حاضر برای پرداخت وام اعتبار دارند را اعلام کرد و ادامه داد: بانک‌های ملت، صادرات، پست بانک و موسسه مالی و اعتباری قرض الحسنه مهر از سوی بانک مرکزی برای اعطای وام ازدواج معرفی شده‌اند.

مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: در حال حضار مبلغ وام ازدواج ۳۰ میلیون ریال است و ما از همه جوانان دعوت می‌کنیم که برای دریافت وام ازدواج اقدام کرده و نظرات و انتقادات خود را از نحوه همکاری بانک‌ها به ما اعلام کنند. ازدواج یک امر مهم درتعالی و رشد را جامعه ایا می‌کند و به همین دلیل نقطه نظرات جوانان در این مورد برای ما اهمیت بسیاری دارد.

وی ادامه داد: طبق اعلام بانک مرکزی علت عدم پرداخت به برخی از جوانان متقاضی وام، عدم مراجعه آن‌ها در موعد زمانی مقرر، ارائه مدارک ناقص جهت ثبت نام در سایت و اطلاعات نا‌صحیح از مشخصات فردی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز