خبرگزاری کار ایران

ریاست شورای عالی قشر بسیج کارگری کشور انتخاب شد

کد خبر : ۵۴۲۵۲

در انتخابات شورای عالی قشر بسیج کارگری استان‌های کشور، ایراندخت عطاریان مدیر عامل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری با کسب بیشترین آراء به عنوان رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری کشور انتخاب شد.

ایلنا: ایراندخت عطاریان روز چهارشنبه در نشست شورای عالی قشر بسیج کارگری استان‌های کشور به سمت ریاست این شورا انتخاب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت بسیج کارگری کشور، این انتخابات با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج، رمضانعلی طالبی، مسوول سازمان بسیج کارگری کشور و جمعی از فرماندهان و اعضای شورای عالی قشر بسیج کارگری استان‌ها برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این انتخابات ایراندخت عطاریان مدیر عامل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری با کسب بیشترین آراء به عنوان رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری کشور انتخاب شد.

ایراندخت عطاریان، از مدیران با سابقه و با تجربه عرصه مدیریت اجرایی کشور بیش از ۲۵ سال است که به عنوان فرمانده بسیج و همچنین مدیریت در بخش‌های مختلف اقتصادی و بیمه‌ای کشور فعالیت داشته است.

همچنین محمد باقر عالی نیز با کسب ۲۵ رای به عنوان نایب رییس شورای عالی قشر سازمان بسیج کارگری کشور برگزیده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز