خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم جشن رمضان

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۶۶

نشست صمیمانه حامیان با ایتام تحت حمایت در محل جشن رمضان صورت می‌گیرد که این اقدام در سالهای گذشته در جهت حل مشکلات ایتام با بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات حامیان موثر واقع شده است.

ایلنا: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) از برگزاری مراسم جشن رمضان با برپایی بیش از ۲۰۰ غرفه در مجتمع فرهنگی - اداری ولایت این نهاد واقع در منطقه سوهانک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمدعلی هاشمی گفت: جشن رمضان امسال همچون سنوات گذشته با هدف احیای فرهنگ و سنت حسنه اسلامی و ارائه توانمندیهای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و آشنایی مردم و مسئولان با فعالیتهای این نهاد در ماه مبارک رمضان با همکاری شبکه ۵ سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و دیگر رسانه‌های گروهی در مجتمع فرهنگی ولایت دفتر مرکزی این نهاد واقع در منطقه سوهانک از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی از برپایی بیش از ۲۰۰ غرفه در بازارچه خیریه جشن رمضان خبر داد و یادآورشد: از این تعداد ۱۰۰ غرفه به تولیدات مددجویان تحت پوشش این نهاد، ۴۰ غرفه به توسعه مشارکتهای مردمی و طرح اکرام، ۸ غرفه به امور فرهنگی از جمله فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مسابقات قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان، مشاوره خانواده و پاسخ به شبهات دینی، ۲ غرفه به مشاوره حقوقی برای عموم مردم و کانون وکلا ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد، ۶ غرفه به حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی و افکارسنجی، ۴ غرفه به امور بانکی و دیگر غرفه‌ها به ستادهای تخصصی و امور خیریه اختصاص پیدا خواهد کرد.

هاشمی از برگزاری محفل انس با حامیان سراسر کشور و پذیرایی از خانواده‌های تحت حمایت استان تهران در زمان برگزاری جشن رمضان خبر داد و افزود: نشست صمیمانه حامیان با ایتام تحت حمایت در محل جشن رمضان صورت می‌گیرد که این اقدام در سالهای گذشته در جهت حل مشکلات ایتام با بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات حامیان موثر واقع شده است.

رئیس ستاد ملی جشن رمضان کمیته امداد تصریح کرد: در حوزه مشارکتهای مردمی با ایجاد فضای مناسب برای خیران و خیریه‌هایی که در مناطق محروم تعهداتی را در زمینه‌های مختلف پذیرفته‌اند، فضایی فراهم شده است تا در آن فضا برنامه‌های خیریه را اعلام و اطلاعات مشارکت مردم و خیران را برای برنامه خاص امداد جمع آوری کنند.

وی با اشاره به غرفه‌های طرح اکرام ایتام، یادآور شد: مراجعه کنندگان به جشن رمضان می‌توانند نسبت به شناسایی و انتخاب ایتام از سراسر کشور بر اساس تمایل خودشان اقدام کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز