خبرگزاری کار ایران

سخنگوی امداد و نجات هلال احمر در گفت و گو با ایلنا:

تخریب ۱۰ تا ۸۰ درصدی منازل / ۸ شهرستان دچار آب گرفتگی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۶۳

۴۰۵ نفر نیاز به اسکان اضطراری داشتند / بیش از ۱۳۰ نفر در قالب ۲۰ تیم به وضعیت آسیب‌دیدگان کمک می‌کنند.

ایلنا: سخنگوی امداد و نجات هلال احمر، گفت: ‌ بیشتر منازل در این حادثه ۱۰ تا ۸۰ درصد به صورت متغیر تخریب شدند.

"حسین درخشان" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه با شدت گرفتن بارندگی در دو استان سیستان بلوچستان و کرمان، شاهد آب گرفتگی منازل و خسارت بودیم، اظهار کرد: در مجموع به هشت شهرستان در دو استان سیستان بلوچستان و کرمان آسیب رسید که می‌توان به خاش، ‌ایرانشهر، ‌نیک شهر، ‌سیب سولان و بافق اشاره کرد.

وی ادامه داد: در مجموع ۵۰۰ نفر دچار حادثه شدند، وضعیت به گونه‌ای بود که بیش از آنکه بتوان از حادثه به نام سیل یاد کرد، آب گرفتگی بود که موجب شد تا بیشتر خانه‌های مسکونی دچار مشکل شود.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر، با اشاره به اسکان اضطراری ۴۰۵ نفر، گفت: بیش از ۱۳۰ نفر در قالب ۲۰ تیم به وضعیت آسیب‌دیدگان کمک می‌کنند.

درخشان با بیان اینکه خوشبختانه این حوادث تلفات جانی نداشت، تصریح کرد: بیشتر منازل در این حادثه ۱۰ تا ۸۰ درصد به صورت متغیر تخریب شدند اما بیشترین تخریب‌ها در شهرستان سیب سولان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز