خبرگزاری کار ایران

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو خبر داد:

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در شرق پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۵

در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران گشت کلانتری هنگام گشتزنی در خیابان نامجو به سه مرد جوان که در داخل یک دستگاه خودروی سواری در حال جستجو بودند مشکوک شده و پس از بررسی كامل آنها را دستگیر كردند.

ایلنا: سرهنگ خلیلی صبح امروز از دستگیری سه سارق سابقه دار لوازم خودرو طی اجرای طرح امنیت محله محور در خیابان نامجو خبر داد.

به گزارش ایلنا سرهنگ خلیلی رییس کلانتری ۱۰۶ نامجو، از دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر، خبر داد و گفت:  در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران گشت کلانتری هنگام گشتزنی در خیابان نامجو به سه مرد جوان که در داخل یک دستگاه خودروی سواری در حال جستجو بودند مشکوک شده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

خلیلی اضافه کرد: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع به آن‌ها نزدیک شدند اما آن‌ها به محض مشاهده پلیس متواری شدند که با طی مسیر کوتاهی پلیس موفق شد متهمان را دستگیر کند.

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو افزود: در بازرسی از متهمان که محمد رضا، رامین و امید نام داشتند تعدادی ضبط خودرو، تعدادی ابزار و آلات سرقت کشف شد که ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

خلیلی در پایان تصریح کرد: با انتقال متهمان به کلانتری آن‌ها مورد بازجویی قرار گرفتند که طی آن مشخص شد متهمان سابقه دار می‌باشند و چندین مرتبه به اتهام سرقت لوازم خودرو بازداشت شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز