خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه خبرنگاران پلیس در گفت‌و‌گو با ایلنا:

باشگاه خبرنگاران پلیس برای افزایش مشارکت اجتماعی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۵

این قابلیت جدید برای اصحاب رسانه و همچنین عموم افراد علاقمند به فعالیت رسانه‌ای تعریف شده است و به منظور ایجاد زمینه برای ایجاد نظم و امنیت عمومی افراد با پلیس همکاری دارند و باشگاه خبرنگاران پلیس برای افزایش مشارکت اجتماعی تشکیل شد.

ایلنا: مدیر عامل باشگاه خبرنگاران پلیس گفت: شعار امسال ناجا سرمایه اجتماعی اقتدار ماست و اصلیترین شاخصه این شعار سرمایه اجتماعی و مشارکت اجتماعی است.

سرهنگ رضا غنی لو مدیر عامل باشگاه خبرنگاران پلیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پیش از این مردم در دو سطح با پلیس مشارکت داشتند و همراه پلیس بودند یکی در اعلام جرم و در کشف از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و هم از طریق نظارت همگانی یا‌‌ همان پلیس ۱۹۷و امروز یک ظرفیت اضافه شده است به پلیس تحت عنوان باشگاه خبرنگاران پلیس که می‌توان گفت در دنیا بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: این قابلیت جدید برای اصحاب رسانه و همچنین عموم افراد علاقمند به فعالیت رسانه‌ای تعریف شده است و به منظور ایجاد زمینه برای ایجاد نظم و امنیت عمومی افراد با پلیس همکاری دارند و باشگاه خبرنگاران پلیس برای افزایش مشارکت اجتماعی تشکیل شد.

غنی لو تاکید کرد: صد‌ها نفر تاکنون به باشگاه پیوستند و اخبار را به پلیس منتقل می‌کنند و ما بخشی از اخبار که منافی امنیت ملی و منافع ملی نباشد را بر پرتال خبری باشگاه منتشر می‌کنیم و اخبار دیگر را به مراکز ذیصلاح منتقل می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تاسیس باشگاه یک حرکت ابتکاری در ناجا بود و قطعا ما پس خاتمه یک سال از عمر باشگاه نتایح حاصله را به اطلاع مردم و رسانه می‌رسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز