خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس آگاهی در گفت‌وگو با ایلنا:

بسیاری از جرائم به دلیل فقر فرهنگی رخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۹

مطالعات انجام شده در پلیس نشان می دهد، متاسفانه بسیاری از جرائم به دلیل فقر فرهنگی و نا آگاهی رخ می دهد.

ایلنا: معاون اجتماعی پلیس آگاهی گفت: بسیاری از جرائم به دلیل فقر فرهنگی و نا آگاهی رخ می دهد.

سرهنگ اندرز چمنی معاون اجتماعی پلیس آگاهی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت‌: جوانان و نوجوانان ما در معرض آسیب های جدی در جامعه هستند و باید مراقب فرزندان بود و به آنها آموزش داد که ارتباطات آنها در محیط جامعه چگونه باشد.

وی ادامه داد: مطالعات انجام شده در پلیس نشان می دهد، متاسفانه بسیاری از جرائم به دلیل فقر فرهنگی و نا آگاهی رخ می دهد.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی اضافه کرد: رسالت پلیس آگاهی دادن به جوانان و فرزندان است و فقر فرهنگی باید ریشه کن شود و تا این معضل در جاتمعه وجود دارد ما شاهد ارتکاب جرم و افزایش آن خواهیم بود.

وی تاکید کرد: نهادهای فرهنگی باید بهتر از قبل در این زمینه اقدامات موثری را انجام دهند و در امر تولید و ساخت فیلم ها و انتشار کتاب ها با ناجا همکاری کنند.

وی اظهار داشت: قبلا نیز تاکید کردیم و لازم است بیشتر اطلاع رسانی شود که پرونده‌های ویژه ای در پلیس آگاهی با موضوعات مختلف موجود است که قابلیت تبدیل شدن به فیلم را دارند.

اندرزچمنی تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرائم را با اقدامات فرهنگی می توان انجام داد و متاسفانه بیشترین آسیب ها در جامعه متوجه جوانان است.

وی افزود: باید برای ایمنی این قشر فرهنگ سازی شود تا شاهد كاهش وقوع جرم باشیم و تولیدات فرهنگی كمك شایانی در یان زمینه خواهد كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز