خبرگزاری کار ایران

طی دو روز؛

۲۱ نفر در دریای خزر غرق شدند

در طول تعطیلات دو روزه عید سعید فطر که منجر به ازدیاد حجم سفر به استان‌های شمالی کشور شد، ۲۱ تن در آب‌های استان دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند.

فرمانده دریابانی استان مازندران از مرگ ۲۱ تن در آب‌های این استان در تعطیلات دو روزه عید فطر خبر داد و تاکید کرد: این افراد به دلیل شنا کردن در نقاط خارج از طرح سالم‌سازی دریا دچار حادثه شده‌ بودند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ هوشنگ حسینی فرمانده دریابانی استان مازندران گفت: در طول تعطیلات دو روزه عید سعید فطر که منجر به ازدیاد حجم سفر به استان‌های شمالی کشور شد، ۲۱ تن در آب‌های استان دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه دو تن از غرق‌شدگان زن و مابقی آنان مرد بودند گفت: تمامی این افراد به دلیل شنا کردن در نقاط خارج از طرح سالم‌سازی دریا دچار حادثه شده‌ بودند.

به گفته فرمانده دریابانی استان مازندران، ۱۲ تن از مسافران و شهروندانی که برای تفریح به دریا رفته بودند نیز از غرق‌شدگی و مرگ حتمی نجات یافتند.

حسینی با بیان اینکه اغلب حادثه‌دیدگان را افراد غیربومی و مسافران به این استان شامل می‌شوند، از شهروندان و کسانی که سواحل خزر را برای گذراندن دوران مسافرت انتخاب می‌کنند خواست از شنا در محدوده‌های خارج از طرح سالم‌سازی جدا خودداری کرده و در طرح‌های سالم‌سازی دریا نیز به توصیه‌ها و هشدارهای نیروهای نجات غریق و انتظامی مستقر در محل توجه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز