خبرگزاری کار ایران

صدور ۸ هزار سند مسکن مهر در ۴ ماهه سال جاری

سهم اسناد مالکیت کاداستری صادره طی این مدت نیز در مقایسه با کل اسناد مالکیت صادره ۹۹ درصد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد رشد داشته است.

ایلنا:‌معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک از رشد ۹۳ درصدی صدور اسناد مالکیت کاداستری طی ۴ ماهه سال جاری خبرداد و افزود: تاکنون ۸ هزار سند مسکن مهر صادر شده است.

به گزارش ایلنا، محمد حسن بکائیان با اشاره به رشد ۹۳ درصدی صدور اسناد مالکیت کاداستری یا تک برگ طی ۴ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: ۶۳۰ هزار و نهصد و بیست و نه فقره سند کاداستری طی این مدت صادر شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۳۲۷ هزار و سیصد و پنجاه فقره سند بوده است.
وی افزود: مجموع اسناد مالکیت صادره نیز طی این مدت ۶۴۰ هزار و دویست و پنجاه فقره بوده که در مقایسه با آمار ۵۱۱ هزار و چهارصد و هفتاد و نه فقره مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد رشد داشته است.

معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: سهم اسناد مالکیت کاداستری صادره طی این مدت نیز در مقایسه با کل اسناد مالکیت صادره ۹۹ درصد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد رشد داشته است.

بکائیان از رشد ۱۷۷ درصدی صدور اسناد مسکن مهر نیز طی این مدت خبر داد و گفت: تعداد هشت هزار و یکصد و ده سند مسکن مهر طی چهار ماهه سال جاری صادر شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل دو هزار و نهصد و بیست و چهار فقره بوده است.

وی یادآور شد: پاسخ به استعلام و اعلام وضعیت املاک نیز طی این مدت با ۲۴ درصد رشد همراه بوده و به یک میلیون و دویست و شصت هزار و ۲۲۸ فقره استعلام رسیده است.

معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی سامانه استعلام الکترونیکی تمامی این پاسخ‌ها با شیوه الکترونیکی به متقاضیان ارائه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز