خبرگزاری کار ایران

سردار گراوند خبر داد؛

افزایش ۱۰۴ درصدی قاچاق سوخت در آبان ماه امسال

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۱

قاچاق سوخت در آبان ماه امسال افزایش ۱۰۴ درصدی نسبت به مدت مشابه داشته است و دریابانان و مرزداران کشور طی این مدت موفق شدند از خروج بیش از ۲ میلیون و ۹۳۸ هزار لیتر انواع فراورده‌های نفتی از کشور جلوگیری کنند.

ایلنا: جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: ماموران مرزبانی و پایگاه‌های دریابانی کشور در آبان ماه  ۱۰ هزار و ۴۰۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر را کشف کرد.

سردار گراوند جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مرزبانی کشور در آبان ماه با انجام ۲۱ عملیات در حریم امنیتی مرز کشورمان با هلاکت ۶ شرور مسلح مانع از ورود بیش ۱۰ هزار و ۴۰۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، هروئین و مرفین به کشور شد که این میزان نسبت به آبانماه نود ۱۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: قاچاق سوخت در آبان ماه امسال افزایش ۱۰۴ درصدی نسبت به مدت مشابه داشته است و دریابانان و مرزداران کشور طی این مدت موفق شدند با توقیف و بازرسی از ده‌ها دستگاه خودرو و شناور قاچاقیان از خروج بیش از ۲ میلیون و ۹۳۸ هزار لیتر انواع فراورده‌های نفتی از کشور جلوگیری کرده و این مقدار سوخت را به چرخه اقتصاد ملی بازگردانند.

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا تاکید کرد: با انهدام چند باند بزرگ قاچاق، از ورود بیش از ۱۰۶هزار عدد انواع کالاهای ممنوعه و بیش از هزار و ۱۵۰ عدد انواع کالاهای ضد فرهنگی به کشور جلوگیری شد.

وی ادامه داد: مرزداران کشور طی این مدت با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از ورود تعدادی از اتباع کشورهای بیگانه به حریم امنیتی مرز کشورمان مطلع شده و در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه بیش از دو هزار ۳۰۰ نفر از این افراد را دستگیر و بیش از ۲۸ هزار نفر دیگر را از نقطه صفر مرزی طرد کردند.

وی در پایان تصریح کرد: ۳۸۰ عدد انواع اقلام ضد امنیتی در تعامل مرزبانان با اطلاعاتی مرزنشینان با مرزداران طی ماه گذشته کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز