خبرگزاری کار ایران

اعلام جزئیات مربوط به معافیت‌های سال ۱۳۹۰

مشمولان غیر غایبی که تا پایان سال ۱۳۹۰ واجد شرایط معافیت‌هایی از قبیل معافیت جد و جده، سه برادری و غیره بوده‌اند تا پایان شهریورماه امسال فرصت دارند تا برای ثبت و رسیدگی به درخواست خود اقدام کنند.

سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا اعلام کرد: مشمولان غیر غایبی که تا پایان سال ۱۳۹۰ واجد شرایط معافیت‌هایی از قبیل معافیت جد و جده، سه برادری و غیره بوده‌اند تا پایان شهریورماه امسال فرصت دارند تا برای ثبت و رسیدگی به درخواست خود اقدام کنند.

به گـزارش ایلنا، سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا طی اطلاعیه‌ای اعلام داشت: پیرو اطلاع رسانی قبلی، با توجه به اینکه تصویب قانون وظیفه عمومی تغییر ضوابط برخی از معافیت‌ها و یا حذف آن‌ها را در برداشته است، در این راستا برخی ازمشمولان که واجد شرایط معافیت‌های مقرردر سال ۹۰ از قبیل معافیت جد و جده، سه برادری، کسرخدمت منجر به معافیت، پدر در حبس و... بوده و بدلیل عدم آگاهی و یا پاره‌ای از مشکلات فقط تا پایان سال ۹۰ موفق به بهره‌مندی از این نوع معافیت‌ها نبوده‌اند درصورتیکه همچنان واجد شرایط این معافیت‌ها باشند تا پایان شهریور ماه امسال (۳۱/۶/۹۱) فرصت دارند تا برای ثبت درخواست خود از طریق دفا‌تر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) اقدام کنند.

این اطلاعیه در خصوص شرایط معافیت سه برادری در سال ۹۰ می‌افزاید: با مساعدت صورت گرفته در خصوص این نوع معافیت، چنانچه فرزند سوم خانواده حداقل نیمی از مدت خدمت دوره ضرورت (۹ماه) را تا پایان سال ۹۰ گذرانده و خدمت وی همچنان استمرار داشته باشد، بعنوان برادر خدمت کرده محسوب شده و برادر چهارم وی تا تاریخ ۳۱/۶/۹۱ مهلت داشته تا برای ثبت درخواست خود به دفا‌تر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کند.

در معافیت مذکور برادر دارای سابقه خدمت درصورت فوت، بعنوان برادر خدمت کرده محسوب شده و همچنین کسرخدمت بسیج برادران خدمت کرده نیز جزء مدت خدمت آنان لحاظ و گواهی کسرخدمت بسیج صادره در سال ۹۱ نیزقابل محاسبه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز