خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

انهدام باند قاچاق شیشه در فارس

مأموران انتظامی فارس با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند افرادی قصد حمل مواد مخدر از نوع شیشه از فرودگاه شیراز به خارج از کشور را دارند و پس از دستگیری در بازرسی از کیف دستی قاچاقچیان، نزدیک به ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و انهدام باندقاچاق مواد مخدر صنعتی و کشف ۳ کیلو گرم شیشه از قاچاقچیان در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار سجادیان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی فارس با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند افرادی قصد حمل مواد مخدر از نوع شیشه از فرودگاه شیراز به خارج از کشور را دارند.

وی ادامه داد: موضوع در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت که در این رابطه مأموران توانستند با اقدامات اطلاعاتی، قاچاقچیان را شناسایی و تحت نظر قرار بدهند.

 فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: پس از ورود سه نفر از اعضای این باند به فرودگاه شیراز هر سه نفر به نام‌های م - د، م - ع و م - ه توسط مأموران دستگیر شدند.

 سردار سجادیان افزود: در بازرسی از کیف دستی قاچاقچیان، نزدیک به ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس، در پایان با بیان اینکه چشمان بیدار کارکنان انتظامی فارس اجازه سوء استفاده به افراد فرصت طلب که در جهت کسب مال درصدد از هم پاشیدن کانون گرم خانواده‌ها هستند، نخواهد داد، به قاچاقچیان هشدار داد: تا فرصت دارند دست از اعمال پلید خود برداشته و به آغوش جامعه بازگردند در غیر این صورت توسط پلیس دستگیر و تحویل مقامات قضایی خواهند شد تا به اشد مجازات محکوم شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز