خبرگزاری کار ایران

توزیع کننده مواد مخدر، سارق خودرو هم بود

در راستای اجرای تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان ساکن محدوده پردیس، ماموران این کلانتری اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در این محدوده کردند.

ایلنا: رییس کلانتری ۲۰۷ پردیس صبح امروز از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر که سارق خودرو نیز بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سروان مجتبی سهراب منش، ضمن اشاره به دستگیری یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در این محدوده، به سارق بودن این فرد نیز اشاره کرد و به تشریح جزییات پرونده وی پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: در راستای اجرای تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان ساکن محدوده پردیس، ماموران این کلانتری اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در این محدوده کردند.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با ماموران تجسس معاونت پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ کلیه مناطق جرم خیز تحت نظر قرار گرفت و ماموران با اجرای پست‌های ایست و بازرسی به شناسایی افراد مظنون و بازرسی از خودروهای مشکوک پرداختند.

سهراب منش عنوان کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه ساعتی بعد نتیجه داده و ماموران به یک راننده یک خودروی سواری که سعی داشت با استفاده از تجمع و تردد زیاد خودروهای حاضر در محل، خود را از دید ماموران پنهان کند، مظنون شده و برای بررسی خودرو و بازجویی از راننده، به وی دستور توقف دادند.

کلان‌تر ۲۰۶ ردیس اظهار داشت: با توقف خودرو، راننده تحت بازجویی قرار گرفت که اظهارات ضد و نقیض، عدم ارایه مدارک و اسناد خودرو و همچنین دستپاچگی وی باعث شده که ماموران اقدام به بازرسی خودرو نمایند که این امر به کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از صندوق عقب خودرو که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، منجر شد.

وی ادامه داد: بر این اساس متهم به همراه خودرو به کلانتری منتقل شد که متعاقب آن مشخصات خودرو از بانک اطلاعاتی پلیس تهران بزرگ استعلام که مشخص شد خودرو مدتی پیش از محدوده شرق تهران به سرقت رفته است و اکنون تحت تعقیب قضایی می‌باشد که بر همین اساس پرونده تشکیل و این توزیع کننده سارق خودرو که» رحیم «نام داشت برای سیر مراحل تحقیقات به دادسرا منتقل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز