خبرگزاری کار ایران

در اصفهان؛

زنی با ادعای جن گیری یک کیلو طلا و ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۸۳

متهم با فریب این خانواده برای از بین بردن مشکلات و اثر طلسم‌های مختلف مورد ادعای خود، همچنین رهایی از آزار جنیان بیش از ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد از آنان اخذ کرده و در آخرین ملاقات خود با این خانواده مدعی شده بود طلاهای این خانواده نفرین شده است.

اصفهان – ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری زن کلاهبرداری خبر داد که با ترفند ارتباط با اجنه و بازکردن طلسم، از شهروندی یک کیلو گرم طلا و ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد دریافت کرده و متواری شده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین حسین‌زاده در تشریح این خبر گفت: چندی پیش فردی با ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فرد مونثی با ترفند حیله گرانه و خرافه گویی مقادیر قابل توجهی طلا و وجوهات نقد از وی اخذ و متواری شده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اظهارات شاکی پرونده افزود: مظنون اصلی زنی بود که با برقراری رفت و آمد خانوادگی با اعضای این خانواده، مدتی عناوین مختلفی چون خبرهایی مبنی بر قریب الوقوع بودن بیماری‌های خطرناک یکی از اعضاء خانواده و یا مشکلاتی چون طلسم شدن زندگی توسط اجنه، نشانه‌هایی را به نظر صحیح برای اعضای خانواده ذکر می‌کرد.

به گفته این مقام مسئول، متهم با فریب این خانواده برای از بین بردن مشکلات و اثر طلسم‌های مختلف مورد ادعای خود، همچنین رهایی از آزار جنیان بیش از ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد از آنان اخذ کرده و در آخرین ملاقات خود با این خانواده مدعی شده بود طلاهای این خانواده نفرین شده است بطوری که جنیان شرور آن‌ها را طلسم کرده و در ‌‌نهایت از آن‌ها در خواست کرده برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات بیشتر و یا مرگ فرزندان خانواده آن‌ها همه طلاهای فامیل را جمع آوری و برای باطل کردن طلسم به وی واگذارند.

سرهنگ حسین‌زاده ترس اعضای خانواده از اظهارات حیله گرانه این زن را موجب پرداخت بیش از یک کیلوگرم طلای خود را در کنار پرداخت چندین میلیون تومان وجه نقد به عنوان حق الزحمه به متهم دانست و ادامه داد: چندین اکیپ برای شناسایی متهم کلاهبردار به نقاط مختلف شهر اعزام و موفق شدند زن ۵۶ ساله را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از معرفی متهم به مراجع قضایی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: افراد شیاد همواره با دامن زدن به برخی شایعات، خرافات، سوء استفاده از باورهای مذهبی و یا مسایل غیر واقعی و ارتباط دادن آن به مسایل مالی نقشه‌های خود را عملی می‌سازند پس بهتر است قبل از باور این چنین رخدادهایی بیشتر فکر کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز