خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی مرزبانی ناجا خبر داد؛

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۷۷

ماموران انتظامی پاسگاه کوله سنگی دراجرای ماموریت خود حین گشت زنی و پاکسازی نوارمرزی در درگیری‌های مسلحانه با قاچاقچیان و اشرار مسلح درچندین مرحله عملیات موفق شدند مقدار ۱۲۵۷کیلوگرم موادمخدر کشف کنند.

ایلنا: معاون اجتماعی مرزبانی ناجا گفت: بیش از یک تن مواد مخدر توسط یگان تکاوری کوله سنگی سیستان وبلوچستان کشف و دو نفر دستگیر شدند.

سرهنگ نیكوفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه کوله سنگی دراجرای ماموریت خود حین گشت زنی و پاکسازی نوارمرزی در درگیری‌های مسلحانه با قاچاقچیان و اشرار مسلح درچندین مرحله عملیات موفق شدند مقدار ۱۲۵۷کیلوگرم موادمخدر کشف کنند.

وی گفت: این درگیری‌ها که درنقاط مرزی رخ داده است قاچاقچیان با بجا گذاشتن مواد مخدر به سمت کشورهای همجوار متواری که دو نفر از آنان یک زن ویک مرد دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه کوله سنگی که بطور شبانه روزی درحاشیه نوار مرزی دائما درحال گشت زنی هستند دراین درگیری‌ها درمجموع یک تن و۱۲۲کیلو گرم موادمخدر ازنوع تریاک و۱۲۳گرم مرفین و۵۳۰گرم هروئین راکشف کردند.

وی در پایان اظهار داشت: متهمین دستگیر شده با تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز