خبرگزاری کار ایران

نمایش آخرین دستاوردهای كشور در زمینه فن آوری ایمنی وامنیتی

یازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی،امنیتی وایمنی 3تا6مهرماه در مصلای امام خمینی (ره)برگزار خواهدشد.

ایلنا: آخرین دستاوردهای كشور درزمینه فناوری امنیتی وایمنی با هدف ارتقای فرهنگ ایمنی مردم وحركت به سوی تقویت امنیت نرم در یازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی،امنیتی وایمنی به نمایش در خواهدآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا خدامراد اسفندیاری،مدیرعامل شركت ناجی پاس و مجری این نمایشگاه درجمع خبرنگاران با اشاره به اهداف نیروی انتظامی از برگزاری این نمایشگاه اظهارداشت: نیروی انتظامی به عنوان مسئول تامین امنیت عمومی از ابزارهای گوناگونی برای ارتقای امنیت استفاده می كندویكی از ابزارهای رسیدن به این هدف ارتقای فرهنگ امنیت شهروندان است.

وی افزود:فرهنگ امنیت یكی از ابزارهای تحقق امنیت نرم است.امنیتی كه درچارچوب آن شهروندان در می یابند كه علاوه بر حضورپلیس خود نیزدر افزایش ضریب امنیت خود،خانواده ومحل كارشان سهیم شوندوبكوشند.

وی تصریح كرد: دراین راستا نیروی انتظامی نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی،ایمنی وامنیتی رابرای افزایش فرهنگ امنیت عمومی ورسیدن به امنیت نرم برگزار می كندوبه همین خاطر در دوره یازدهم آن توجه ویژه ای به آشنا سازی خانواده ها با ابزارها وفن آوری هایی شده است كه به ارتقای امنیت شخصی كمك می كند.

اسفندیاری اظهار داشت: از جمله این ابزارها ارایه سخت افزاری ارزان قیمت است كه با نصب آن روی گوشی تلفن همراه بخش عمده امواج مضررا جذب می كند.نمونه دیگررونمایی از نوعی باند ویژه كمك های اولیه است كه با موادی كه داردهر نوع خونریزی را متوقف می كند.استفاده از این بانددر كاهش مرگ ومیر در تصادفات به ویژه تصادفات جاده ای به بیشتر براثر خونریزی اتفاق می افتدتاثیر قابل توجهی دارد.

وی افزود: اسپری ضد سوختگی كه بلافاصله پس از استفاده باعث ازبین رفتن التهاب شده واثرزخم را به سرعت ترمیم می كند،دوربین های مداربسته با نرم افزار پردازش پیشرفته واسپری اطفای حریق مخصوص بانوان كه تقریبا تمام معایب ودشواری های استفاده از سایر كپسول های مشابه اطفای حریق در آن رفع شده، از دیگر محصولات ارایه شده برای ارتقای امنیت خانواده ها در این نمایشگاه است.

وی بااشاره به رونمایی وارایه فن آوری های ملی امنیتی در نمایشگاه آی پاس یازدهم تصریح كرد: در بعد ملی ما سخت افزارها ونرم افزارهای امنیت ملی مهمی را دراین نمایشگاه رونمایی خواهیم كرد. به عنوان مثال دوربین های ویژه امنیتی كه در تاریكی مطلق قادر به گرفتن تصویر حتی بدون لامپ ال ای دی هستند، رونمایی از سرور آراكه سرورهای ملی ما را ضد هك ونفوذ می كندورونمایی از نمونه پهپاد بومی سازی شده از جمله این فناوری های تولید داخل است.

اسفندیاری گفت: دوربین های ضد گلوله وضد انفجار ساخت ایران وفنس های هوشمند وغیر قابل نفوذ كه با اتصال به پردازش كننده رایانه ای در صوت عبور غیر مجازبلافاصله به سرور مركزی اطلاع داده ودر خطوط مرزی،سكوهای نفتی وپالایشگاه هاقابل استفاده است نیز از جمله فن آوری های عرضه شده در این نمایشگاه در سال تولید ملی،حمایت از كار وسرمایه ایرانی است.

این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی پار ك های علم وفناوری در نمایشگاه آی پاس یازدهم افزود: مخترعین ومبتكرین با حضور در نمایشگاه وثبت نام در این پاركها وشركت های دانش بنیان عضو آن می توانند از حمایت نیروی انتظامی از اختراع خود تا مرحله تجاری شدن برخوردار شوند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی،امنیتی وایمنی 3تا6مهرماه در مصلای امام خمینی (ره)برگزار خواهدشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز