خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی خبر داد:

کشف ۲۰ تن و انهدام ۹۴ باند قاچاق مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۵۳

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۲۰ تن و انهدام ۹۴ باند قاچاق مواد مخدر در این استان طی ۱۰ ماه نخست سال ۹۱ خبر داد.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۲۰ تن و انهدام ۹۴ باند قاچاق مواد مخدر در این استان طی ۱۰ ماه نخست سال ۹۱ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ خلیل واعظی در همایش تخصصی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌ها و ایستگاه‌های بازرسی فرماندهی انتظامی استان که در محل مجتمع رفاهی یاس بیرجند برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲۰ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه ۹۴ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش و افراد دستگیر شده۹ درصد افزایش داشته است و ۷۸۰ دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان توقیف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه موفقیت یا عدم موفقیت یک سازمان در گرو عملکرد جمعی مدیران و کارکنان آن سازمان است، اظهار داشت: از جمله وظایف مهم کارکنان در پلیس مبارزه با مواد مخدر، فعالیت‌های صحیح و سازنده و حفظ نشاط اجتماعی در سازمان است.

سرهنگ واعظی شرط موفقیت یک سازمان را داشتن برنامه مدون و مدیریت آگاهانه دانست و خاطر نشان کرد: مواد مخدر همزاد بشر بوده و تا زمانی که بشر باشد مواد مخدر نیز خواهد بود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی عنوان کرد: مواد مخدر پس از تجارت نفت، گردشگری و سلاح چهارمین تجارت پر سود جهان است و پس از تجارت سلاح دومین تجارت غیر قانونی دنیا محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر ارزش‌های ملی یک کشور را از بین می‌برد، خاطر نشان کرد: مواد مخدر تمامی ساختار‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و... را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: دانش آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها مهم‌ترین گروه‌های در معرض خطر اعتیاد به مواد مخدر هستند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به آثار اعتیاد به مواد مخدر در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: تکدی‌گری، کاهش ارزش‌های انسانی، کارتن خوابی و سرقت عاقبت افرادی است که معتاد مواد مخدر می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز