خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۶۹

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۳۰: ۲۲ روز جمعه ۱۳ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۳۰: ۲۲ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یکطرفه است.

ایلنا: پلیس راه محدودیتهای ترافیکی روزهای دوشنبه تا جمعه هفته جاری را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور طی روزهای دوشنبه تا پایان هفته از سوی پلیس راه اعلام شد.

براساس این گزارش تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۹ بهمن تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳ بهمن ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶: ۳۰ تا ۲۱ روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۳۰: ۲۲ روز جمعه ۱۳ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۳۰: ۲۲  از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یکطرفه است.

تردد کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و پنج شنبه ۹ و ۱۲ بهمن ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ساعت ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۳۰: ۲۲ روز جمعه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴: ۳۰ تا۳۰: ۲۲ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

تردد تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و پنج شنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه مورخ ۱۰ و ۱۳ بهمن ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد تریلر‌ها وکامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۰ روزهای دوشنبه و جمعه مورخ ۹ و ۱۳ بهمن ماه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز