خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

فیلتر شدن۶۷۰ سایت غیر اخلاقی توسط پلیس فتای آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۹۱

در ۹ ماه سال جاری ۶۷۰ سایت غیر اخلاقی توسط پلیس فتای آذربایجان‌غربی فیلتر شده است/ دشمن با نشانه گرفتن ارزش‌های اخلاقی و با توطئه‌چینی برای افراد جامعه به ویژه جوانان درصدد ضربه زدن به کشور اسلامی ایران است.

ایلنا: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در ۹ ماه سال جاری ۶۷۰ سایت غیر اخلاقی توسط پلیس فتای آذربایجان‌غربی فیلتر شده است.

به گزارش ایلنا، یحیی شرفی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: دشمن با نشانه گرفتن ارزش‌های اخلاقی و با توطئه‌چینی برای افراد جامعه به ویژه جوانان درصدد ضربه زدن به کشور اسلامی ایران است.

وی با اشاره هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: امروز مردم ما بیش از گذشته پایبند اخلاق اسلامی هستند و با حفظ وحدت و دشمن‌شناسی تمام بحران‌ها را پشت سر گذاشته‌اند.

شرفی با بیان اینکه دشمن با ورود و تبلیغات گسترده در فضای مجازی و اینترنت به دنبال اهداف شوم خود است، یادآور شد: خرید و فروش فیلم‌های غیراخلاقی و تبلیغ و عرضه داروهای غیر مجاز از جمله جرایم اینترنتی شایع هستند.

وی فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از وسایل ارتباطی از جمله اینترنت و ماهواره را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: دشمن با تمام قدرت جنگ نرم را آغاز کرده است تا ارزش‌های دینی و اسلامی را از ما بگیرد ولی هرگز به مقصود خود نخواهد رسید.

شرفی ادامه داد: مبارزه با معضلات اجتماعی از جمله بدحجابی و وجود اراذل اوباش توسط کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز