خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی مرزبانی در گفتگو با ایلنا:

تجاوز به حریم ممنوعه مرزی برای متجاوزین هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۳۸

مناطق مرزی تحت کنترل مرزبانان غیور است و با همکاری های اطلاعاتی و امنیتی مرزها برای متجاوزین به شدت نا امن و برای آنها هزینه سنگین خواهد داشت.

ایلنا: جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: با انهدام باند قاچاق مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی نگور و جكیگور دو تن از اشرار به هلاكت رسیدند و بیش از یك تن مواد نیز کشف شد.

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا در گفتگو با خبرنگار ایلنا از به هلاكت رساندن دو تن از اشرار و كشف بیش از یك تن مواد مخدر خبر داد و گفت: مناطق مرزی تحت کنترل مرزبانان غیور است و با همکاری های اطلاعاتی و امنیتی مرزها برای متجاوزین به شدت نا امن و برای آنها هزینه سنگین خواهد داشت.

وی با اشاره به آخرین اقدامات مرزبانی در پوشش كامل خلاء‌های مرزی در حوزه هنگ مرزی سراوان، به آن دسته از افرادی كه تاكنون با نقض حریم امنیتی مرز به امر قاچاق می‌پرداختند هشدار داد و گفت: تجاوز به حریم ممنوعه مرزی برای متجاوزین هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت و مأمورین ما مقتدرانه با هرگونه تجاوز به مرزها برخورد خواهند كرد.

سردار احمد گراوند گفت: در پی كسب خبر از منابع اطلاعاتی مبنی بر قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر به داخل كشور، مرزداران هنگ مرزی نگور و جكیگور بلافاصله پوشش نوار مرزی را در دستور كار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا افزود: هوشیاری لازم جهت استقرار كمین در نوار مرزی و كنترل راه های مواصلاتی ابلاغ شد و در نهایت مرزداران پس از ساعت ها كار شبانه روزی موفق به مشاهده متجاوزین مرزی به همراه تعدادی دواب كه قصد ورود غیر مجاز به داخل خاك جمهوری اسلامی ایران را داشتند شدند و بدین ترتیب درگیری مسلحانه بین دو طرف آغاز شد.

به گفته این مقام مسئول، با هوشیاری مرزداران و آتش پر حجم آنان قاچاقچیان مسلح توان مقابله با مأمورین را از دست داده و سرانجام با دیدن به هلاكت رسیدن و زخمی شدن نیروهایشان، با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر به آنسوی مرز گریختند.

امیر گراوند ادامه داد: مرزداران این فرماندهی مستقر در هنگ مرزی نگور و جكیگور ضمن به هلاكت رساندن دوتن از قاچاقچیان مسلح موفق شدند در پاكسازی محل مقدار یك تن و 373 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك را كشف و ضبط کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز