خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت سردار احمدی مقدم به مناسبت شهادت سردار شاطری

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۰

در پی شهادت مجاهد فی سبیل الله سردار حسن شاطری به دست مزدوران رژیم صهیونیستی سردار احمدی مقدم پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است.

ایلنا: سردار احمدی مقدم در پیامی به شهادت رسیدن سردار شاطری را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا در پی شهادت مجاهد فی سبیل الله سردار حسن شاطری به دست مزدوران رژیم صهیونیستی سردار احمدی مقدم پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است.

بسم رب الشهدا والصدیقین

خبر شهادت سردار عزیز و مجاهد فی سبیل الله حسن شاطری به دست مزدوران رژیم صهیونیستی، بنده را مانند سایر دوستان آن بزرگوار متاثر نمود. زمانی که در سال 1361 به فرماندهی سپاه سردشت منصوب شدم، شاطری یکی از بسیجیان اعزامی از سمنان و در ابتدای سنین جوانی بود که پس از مدتی به عضویت سپاه در آمد و او را به عنوان مسوول پشتیبانی منصوب نمودم و مدت 10 سال از نزدیک و در منطقه شمال غرب افتخار همرزمی با شهید شاطری را داشتم.

ویژگیهای اخلاقی کم نظیری داشت. خنده رو، شوخ طبع، پرتلاش و خستگی ناپذیر، اهل زهد و ورع، بی توجه به دنیا و... او نیز کاری و خدمتگزار بود.

یادش بخیر در مراسم احیاء ماه مبارک یا مراسم عزاداری اباعبدالله مداح بود. میاندار بود، تدارکات چی بود؛ تا جنگ بود، رزمنده بود.

جنگ که تمام شد در قامت مسوول تیپ 53 مهندسی در ارومیه وارد عرصه سازندگی شد.

زه کشی و پروژه های انتقال آب در منطقه شهر ویران مهاباد که روزی منطقه ی بسیار ناامنی بود و بزرگانی مانند مهندس مهدی امینی و علی قمی در آنجا به شهادت رسیده بودند، به دست شاطری به اجرا در آمد.

در تهران هم با همه مسوولیت ها، عصر که می شد در منطقه مستضعف نشین نازی آباد، فرمانده حوزه مقاومت بود. شبهای جمعه و مناسبت ها نیز پای ثابت مسجد امیر المومنین (ع) در شهرک شهید محلاتی، بی ریا و با صفا و با همت و غیرت و یار رزمندگان. در تمامی سال های بعد از جنگ،بار هیئت رزمندگان سردشت را به دوش می کشید و حامی رزمندگان بومی سردشت بود و تک تک مشکلات آنان را پیگیری می کرد.

نمایشگاه غدیر تا عاشورا در گمرک جنوب تهران و بازدیدکنندگان میلیونی آن نیز یادگار دیگری از این شهید عزیز بود.

در ابتدای مسوولیت بنده در ناجا تا مرحله پوشیدن لباس مقدس ناجا و قبول مسئولیت مهندسی این سازمان پیش آمد. اما تقدیر او را به سوی دیگری برد. بعد از جنگ سی و سه روزه در جنوب لبنان توفیق داشتم بازدیدی از مناطق جنگ زده آن منطقه داشته باشم و باز حسن شاطری بود که کمر به بازسازی ویرانه های لبنان و کمک به مجاهدان و رزمندگان و مردم مومن آن سامان بسته بود.

او را دیدم و تلاش و کوشش او را و اینکه چگونه مردم از او تقدیر می کنند. رفت که چند ماهی بماند لکن این خدمت تا وصول به ایستگاه شهادت به درازا کشید. وقتی به خاطرات خود از این شهید و سیره عملی او فکر می کنم، می گویم کمتر از شهادت و وصول به یاران شهیدش برای او منصفانه نبود.

واقعا زندگی او در صورت تبیین، الگویی عملی برای جوانان برومند ایران اسلامی و جهان اسلام و همه آزادگان خواهد بود. بنده شهادت این سرباز ولایت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای، خانواده معظم ایشان و همه همرزمان و رزمندگان مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خدا می خواهم که دست ما را نیز از دامان شهدا کوتاه نفرماید. عاش سعیدا و مات سعیدا.

اسماعیل احمدی مقدم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز