خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا:

اقتدار پلیس سایبری ریشه مردمی دارد

asdasd

مهمترین سرمایه پلیس در ایران، اقشار مختلف مردم هستند که همراه با پلیس در تامین امنیت، نقش خود را به خوبی نشان داده‌اند.

ایلنا: رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی، اقتدار پلیس ایران را ناشی از وجود ریشه‌های مردمی در این سازمان دانست و گفت: مهمترین سرمایه پلیس در ایران، اقشار مختلف مردم هستند که همراه با پلیس در تامین امنیت، نقش خود را به خوبی نشان داده‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار هادیانفر  رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی گفت:‌پلیس ایران هم اکنون به عنوان یکی از برجسته‌ترین پلیس‌های دنیا شناخته می‌شود زیرا حرکت خود را بر اساس آموزه های دینی، رعایت حقوق شهروندان و نیاز های روز جامعه، سازماندهی و برنامه ریزی می کند.

وی با بیان اینکه ایجاد پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات یکی از نمونه‌های پویایی و همگامی پلیس با توسعه و تحولات اجتماعی کشور است، خاطر نشان کرد: اقتدار پلیس ایران را باید در ریشه‌های مردمی آن جستجو کرد؛ این پلیس متشکل از آحاد مختلف مردم است بر همین اساس پلیس جمهوری اسلامی ایران بسیار راحت نسبت به سایر پلیس های جهان، با مردم ارتباط برقرار می کند و گام‌های بلندی را برای حفظ و ارتقاء‌امنیت اجتماعی مردم بر می دارد.

هادیانفر با اشاره به شعار هفته ناجا "سرمایه اجتماعی، اساس و اقتدار پلیس، افزود: مهمترین سرمایه پلیس در ایران، اقشار مختلف مردم هستند که همراه با پلیس در تامین امنیت، نقش خود را به خوبی نشان داده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم، به ایجاد حس اعتماد و گرایش بیشتر مردم به این پلیس منجر شده است تا آنها مشکلات و چالش‌های خود در فضای مجازی را با خیالی آسوده پیگیری کنند.

وی گفت:فرمانده نیروی انتظامی توجه ویژه‌ای به پیشگیری در فضای مجازی دارد و امیدوار هستیم، امنیت را در بیشترین حد خود در فضای مجازی تامین و از این طریق فضا را برای مجرمان پنهان بیش از پیش نا امن کنیم.

رییس پلیس فتا ناجا بیان داشت: سیاست پلیس فتا، شناخت محیط های جرم خیز برای جلوگیری از فعالیت مجرمان در آن فضا می باشد.

سردار هادیانفر در خاتمه تصریح كرد: امیدواریم، با ایجاد بستر های مناسب برای توسعه و امنیت آحاد کاربران در فضای مجازی و نیز با همكاری دستگاه های ذیربط و مردم، در پیشرفت و تعالی كشور نقش بسزایی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز