خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور تهران خبر داد؛

اجرای محدودیت ترافیکی برای تشییع پیکر مرحوم آیت الله خوشوقت

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۵۲

با توجه به اینکه پیکر مرحوم آیت الله خوشوقت صبح روز شنبه از دانشگاه تهران تشییع خواهد شد فردا از ساعت ۷ صبح از میدان انقلاب تا تقاطع خیابان قدس محدودیت ترافیکی به اجرا گذاشته خواهد شد.

ایلنا: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای محدودیت ترافیکی در اطراف دانشگاه تهران به مناسبت تشییع پیکر مرحوم آیت الله خوشوقت در صبح شنبه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه پیکر مرحوم آیت الله خوشوقت صبح روز شنبه از دانشگاه تهران تشییع خواهد شد فردا از ساعت ۷ صبح از میدان انقلاب تا تقاطع خیابان قدس محدودیت ترافیکی به اجرا گذاشته خواهد شد.

رحیمی در ادامه گفت: پس از اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری تشییع پیکر آن مرحوم از ضلع شرق دانشگاه به سمت خیابان طالقانی انجام خواهد گرفت که در خیابان طالقانی از خیابان قدس تا تقاطع ولیعصر محدودیت ترافیکی به صورت ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم بین تمام ارگان‌های برگزار کننده این مراسم صورت گرفته است، افزود: قرار است پیکر آن مرحوم پس از تشییع در دانشگاه و خیابان طالقانی به حرم عبدالعظیم حسنی در شهر ری انتقال پیدا کند که در اطراف حرم عبدالعظیم نیز از ساعت ۹ صبح ماموران راهور حضور دارند و محدودیت ترافیکی را در آنجا نیز اعمال می‌کنند.

رحیمی در پایان گفت: محدودیت‌های اعمال شده تا پایان مراسم تشییع و خاکسپاری ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز