خبرگزاری کار ایران

ساجدی نیا خبر داد:

استقرار پلیس نامحسوس در سطح تهران

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۰۸

به دلیل آغاز خریدهای نوروزی از فردا (سه‌شنبه) حجم نیروهای پلیس افزایش خواهد یافت به گونه‌ای که مردم در مراکز خرید حضور این افراد را احساس خواهند کرد.

ایلنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن تشریح طرح‌های پلیس برای نوروز ۹۲ گفت: ۲۵۰ ایستگاه نوروزی پلیس در پایتخت دایر می‌شود.

سردار حسین ساجدی‌نیا در نشست خبری درباره تمهیدات نوروزی پلیس پایتخت با بیان اینکه از روز اول فروردین ماه سال جدید تا ۱۵ فروردین گشت‌های پلیس به صورت سواره، پیاده و موتوری، کنترل امنیت و نظم و انضباط پایتخت را بر عهده دارند، گفت: در این راستا واحد مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ نیز بدون تعطیلی آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ ایستگاه پلیس از قبل وجود داشت و در این ایام نیز ۲۵۰ایستگاه پلیس برای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت در پایتخت مستقر خواهند شد، گفت: به دلیل آغاز خریدهای نوروزی از فردا (سه‌شنبه) حجم نیروهای پلیس افزایش خواهد یافت به گونه‌ای که مردم در مراکز خرید حضور این افراد را احساس خواهند کرد.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه از نوروز به دلیل افزایش حجم سفرهای نوروزی پایانه‌ها نیز تحت پوشش و مراقبت ماموران پلیس قرار می‌گیرد، گفت: ماموران در پایانه‌ها حضور خواهند داشت تا از وقوع جرایمی همچون سرقت پیشگیری کنند.

وی در ادامه از اجرایی شدن طرح تشدید مراقبت از سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و بانک‌ها در ایام نوروز خبر داد و گفت: گشت‌های پلیس مرتبا در ایام نوروز در اطراف این بخش‌ها گشت‌زنی می‌کنند.

ساجدی‌نیا با اشاره به طرح مشترک پلیس پیشگیری و پلیس راهور برای ساماندهی خرده فروشان و دستفروشان در معابر گفت: با شهرداری به توافق رسیده‌ایم که مناطقی در اختیار دستفروشان قرار دهند تا مردم بدون گره‌های ترافیکی به خریدهای خود ادامه دهند.

وی همچنین در مورد تمهیدات نوروزی در نظر گرفته شده توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ماموران این یگان در مترو، سطح شهر، مراکز خرید و همچنین نمایشگاه‌ها به صورت نامحسوس حضور دارند تا از جرایمی همچون سرقت و جیب‌بری پیشگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز