خبرگزاری کار ایران

از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام شد؛

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور طی دو روز پیش رو ‌

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۷۲

تردد موتور سیکلت‌ها از ساعت ۰۰:۱۲ ظهر روز پنج‌شنبه مورخ ۱۷/۱۲/۹۱ الی ساعت۰۰: ۲۲ روز جمعه ۱۸/۱۲/۹۱ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

ایلنا: مرکز مدیریت راه‌های نیروی انتظامی، محدودیت‌های ترافیکی روزهای هفدهم و هیجدهم (پنجشنبه و جمعه) در محور‌های مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این مرکز، تردد موتور سیکلت‌ها از ساعت ۰۰:۱۲  ظهر روز پنج‌شنبه مورخ ۱۷/۱۲/۹۱ الی ساعت۰۰: ۲۲ روز جمعه ۱۸/۱۲/۹۱ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون در محور کرج-چالوس و تردد همه تریلر‌ها در محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵: ۱۴ الی ۳۰: ۲۱ روز جمعه مورخ ۱۸/۱۲/۹۱ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۳۰: ۲۱ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محور هراز

‌تردد همه کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۰۰: ۱۲ الی ۳۰: ۲۱ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۷/۱۲/۹۱ و ساعت ۰۰: ۶ الی ساعت ۳۰: ۲۱ روز جمعه ۱۸/ ۱۲/۹۱ از محور هراز ممنوع است.

محور دماوند

تردد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ساعت ۰۰: ۶ الی ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۸/۱۲/۹۱ از از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور زاهدان - زابل

تردد تمامی کامیون‌ها و تریلر‌ها به‌ استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۰۰: ۱۴ الی ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۷ و ۱۸/۱۲/۹۱ از محور زابل-زاهدان و بالعکس ممنوع است.

هموطنان می‌توانند برای دریافت خلاصه آخرین وضعیت راه‌های کشور، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱، پیامک کنند.

جهت دریافت مشروح اطلاعات جاده‌ها، به سایت iran۱۴۱.ir، ‌ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، مراجعه کنند؛ برای دریافت پاسخ سوالات موردی‏، با شماره تلفن‌های گویای ۸۸۹۲۵۲۵۲ یا ۱۴۱، تماس برقرار کنند.

همچنین هموطنان می‌توانند رهنمودها‏، پیشنهاد‌ها و انتقادهای خود را از طریق شماره پیامک ۲۰۰۰۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها درمیان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز