خبرگزاری کار ایران

معاون اداره اجتماعی ناجا:

نگاه پلیس آگاهی، نگاهی فرهنگی است

asdasd

رویكرد پلیس آگاهی فرهنگی است و بسیاری از پرونده ها برای تولید فیلم مفید هستند و کارگردان ها می توانند از عنصر تخیل در تولید فیلم های پلیسی بهره ببرند و با تعامل ایجاد شده بین ما و نویسندگان شاهد نگارش فیلم نامه خوبی بودیم.

ایلنا: معاون اداره اجتماعی ناجا گفت: نگاه پلیس آگاهی ناجا برای مقابله با معضلات اجتماعی نگاهی فرهنگی است و در این راستا درتعامل با نویسندگان، کارگردانان سینما و صدا و سیما هستیم.

سرهنگ اندرزچمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: ما باید به سراغ نویسندگان و کارگردان‌هایی برویم که بتوانند مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی متناسب با پرونده های پلیس آگاهی بسازند و با مشارکت دادن آنها در بحث تحقیق در پرونده ها عملا با پای کار آمدن این افراد، تولیدات مفیدی را داشته باشیم.

وی افزود: تحقیق بر پرونده‌ها باعث می شود که فیلم‌های مفیدی ساخته شود و با بررسی بیشتر سوژه ها در راستای تولیدات مستند، سینمایی و تلویزیونی می توان در جامعه رویکرد جدیدی را شاهد بود.

وی ادامه داد: رویكرد پلیس آگاهی كاملا فرهنگی است و بسیاری از پرونده ها برای تولید فیلم مفید هستند و کارگردان ها می توانند از عنصر تخیل در تولید فیلم های پلیسی بهره ببرند و با تعامل ایجاد شده بین ما و نویسندگان شاهد نگارش فیلم نامه خوبی بودیم.

وی ادامه داد: اتفاقی که اخیرا در سایه تعامل با نویسندگان افتاد یک پرونده کشف بود که به سرانجام رسید و توسط پلیس آگاهی تهران منجر به نگارش فیلم نامه ای تحت عنوان "فلش سیاه" شد و تولید آن اخیرا آغاز شده است.

معاون اداره اجتماعی پلیس ناجا اظهار داشت: در آینده نزدیک با همکاری معاونت اجتماعی اداره آگاهی و اداره سینمایی معاونت اجتماعی این فیلم توسط صدا و سیما پخش خواهد شد.

وی افزود: ماجرای این فیلم یک گروگان گیری است که با تلاش پرسنل آگاهی تهران بزرگ و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ کشف شد و منجر به نگارش فیلم نامه این فیلم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز