خبرگزاری کار ایران

توصیه فرمانده نیروی انتظامی به کاندیداهای انتخابات ۹۲

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۶

جرایم خشن در کشور به صفر رسیده است/ جریانات سیاسی و کاندیدا‌ها، آرامش فضای سیاسی را رعایت کنند/ امنیت فضای انتخابات، مقدمه حماسه سیاسی است.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی به جریانات سیاسی و کاندیدا‌ها توصیه کرد از ایجاد تشنج در جامعه و سیاه نمایی دوره‌های قبل پرهیز کرده و موفقیت‌های کشور و موقعیت ممتاز مردم از ابتدای انقلاب تا کنون را زیر سوال نبرند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، «اسماعیل احمدی مقدم» صبح امروز در صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع کارکنان با تبریک سال نو و تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در ایام نوروز، اظهارداشت: امسال یک نشاط واقعی در بین همه همکاران مشاهده شد که در هیچ جا ندیدیم، مامور پلیسی اعلام نارضایتی کند زیرا روحیه خدمتگزاری، ایثار و از خودگذشتگی یکی از ویژگی‌های اصلی نیروی انتظامی به شمار می‌آید.

تغییر خواسته‌های مردم از پلیس

فرمانده نیروی انتظامی، پاسخگویی به مطالبات مردم را یکی از وظایف این نیرو برشمرد و گفت: در اسفند ماه سال گذشته طی نظرسنجی به عمل آمده مشخص شد، مهم‌ترین دغدغه مردم موضوع توزیع مواد مخدر، معتادان ولگرد، بدپوششی، مزاحمت خیابانی، آلودگی صوتی و سرقت‌های خرد است در حالیکه اولویت مردم در سال‌های قبل سرقت‌های مسلحانه و جرایم خشن بود.

وی تصریح کرد: طبیعی است، نیروی انتظامی باید به موضوعات مطرح شده ورود پیدا کند و انشاء الله با اجرای طرح بزرگ امنیت اجتماعی از اول اردیبهشت ماه در سراسر کشور شاهد رضایتمندی بیشتر مردم از وجود امنیت در کشور خواهیم بود.

جرایم خشن در کشور به صفر رسیده است

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان داشت: امروز به دلیل موفقیت‌ها و پیشرفت‌های به دست آمده در نیروی انتظامی و همچنین قاطعیت دستگاه قضایی، میزان جرایم خشن در کشور تقریباً به صفر رسیده است.

وی درباره عملکرد پلیس استان اصفهان در خصوص برخورد با جرایم خشن، اظهارداشت: خوشبختانه این استان در کاهش جرایم جنایی، قتل، آدم ربایی، شرارت، سرقت‌های مسلحانه موفقیت‌های چشمگیری داشته و به نوعی رکورد دار کاهش جرایم خشن در سال‌های اخیر بوده است.

جریانات سیاسی و کاندیدا‌ها، آرامش فضای سیاسی را رعایت کنند

احمدی مقدم در خصوص موضوع انتخابات خرداد ماه نیز گفت: مسلماً نیروی انتظامی سازماندهی و تلاش خود را بکار گرفته تا بتواند امنیت را به نحو احسن ایجاد کند تا انتخابات در فضایی امن و آرام برگزار شود.

وی افزود: ما از جریانات سیاسی و کاندیدا‌ها می‌خواهیم آرامش فضای سیاسی کشور را رعایت کند و از ایجاد تشنج در جامعه و سیاه نمایی دوره‌های قبل پرهیز کرده و موفقیت‌های کشور و موقعیت ممتاز مردم از ابتدای انقلاب تا کنون را زیر سوال نبرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تکثر در انتخابات نه تنها عیب نیست بلکه مایه نشاط عمومی و حضور حماسی مردم می‌شود، بیان داشت: امروز تقریباً چهره‌هایی که اعلام کاندیداتوری کرده‌اند برای مردم مشخص هستند و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های خود را ارائه کنند و بدانند که مردم آگاهانه وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

امنیت فضای انتخابات، مقدمه حماسه سیاسی است

فرمانده ناجا، امنیت فضای انتخابات را مقدمه حماسه سیاسی مردم درخردادماه عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی همه تلاش و ابزارهای خود را برای برگزاری انتخاباتی امن و آرام بکارگرفته است.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: کمیته امنیتی و انتظامی نیز در ستاد انتخابات وزارت کشور تشکیل شده و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مسئول به عمل آمده است.

وی به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم اشاره کرد و بیان داشت: البته حساسیت‌های محلی در برگزاری این انتخابات نیز زیاد است و باید مردم شهر‌ها و روستا‌ها با مشارکت نیروی انتظامی امنیت خوبی را فراهم کرده تا انشاء الله شاهد یک حضور حماسی خواهیم بود.

نا‌امیدی دشمن از تحریم‌ها علیه ایران

فرمانده نیروی انتظامی، هدف دشمن از تنگ‌تر کردن حلقه تحریم‌ها علیه ایران را قرار دادن ملت در مقابل نظام عنوان کرد و بیان داشت: به حمد الله سال گذشته با رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و تدابیر مسئولان، ملت سال موفقی را پشت سر گذاشت و دشمن در این حربه علیه ملت ایران نیز شکست خورد و انشاء الله سال ۹۲ را هم با خیزی که برداشته‌ایم با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

امنیت در استان اصفهان مثال زدنی است

احمدی مقدم با تقدیر از استانداری، شورای تامین، سازمان‌های امنیتی، رسانه‌ها و همه افرادی که نیروی انتظامی استان را در تامین امنیت یاری دادند، گفت: باهماهنگی خوب بین دستگاه‌های مربوطه، به حمد الله استان اصفهان به لحاظ موقعیت و جایگاه برجسته‌ای که در کشور دارد امروز از امنیت مثال زدنی برخوردار است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: در نظارت‌هایی که در خلال برنامه پنجساله دوم طی دو نوبت از استان انجام شد، خوشبختانه پلیس اصفهان از پیشرفت‌های چشمگیری برخوردار بوده که این موفقیت‌ها مرهون تلاش و کوشش و مجاهدت فرماندهان و کلیه کارکنان انتظامی استان است و امیدواریم روند موفقیت‌های این پلیس در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز