خبرگزاری کار ایران

قول پزشک در فقه معتبر است

asdasd

حساسیت کار قوه قضاییه و لزوم دقت و توجه به حقوق مردم، این قوه را به یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های نظام تبدیل کرده‌است.

ایلنا: امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اهمیت و گستردگی کار پزشکی قانونی بر اعتبار قول پزشک در فقه تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل ورابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، حجت‌الاسلام مرادی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس ضمن یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت دستگاه قضا اشاره کرد و افزود: حساسیت کار قوه قضاییه و لزوم دقت و توجه به حقوق مردم، این قوه را به یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های نظام تبدیل کرده‌است.

وی با تأکید بر گستردگی وظایف پزشکی قانونی تصریح کرد: بررسی و تعیین صدمات بدنی، تعیین علت فوت، بررسی حجر، صحنه جرم، کمک به تشخیص مجرمان و... از جمله وظایف پزشکی قانونی است که این وظایف در کنار ده‌ها وظیفه دیگر کار در این سازمان را با حساسیت و دشواری‌های خاص همراه کرده است.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به حدیثی از امام سجاد (ع) اشاره کرد که در پاسخ به فردی که از ایشان پرسیده بود از دین چیزی بر من بیاموز که همه ادیان قبول داشته باشند، پاسخ داده ‌بودند: صداقت در گفتار، حکم به عدالت و وفای به عهد.

حجت‌الاسلام مرادی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر حجازی برای دکتر غلامزاده مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان فارس آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز