خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۹۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در میناب هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۰۶

مأموران انتظامی شهرستان میناب در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با تلاش شبانه روزی طی ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند ۳۹۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

ایلنا: جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳۹۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد دادستانی در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان میناب در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با تلاش شبانه روزی طی ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند ۳۹۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به اینکه این مقدار مواد مخدر کشف شده شامل ۲۴۲ کیلو و ۳ گرم تریاک و ۱۴۷ کیلو و ۷۵۰ گرم حشیش می‌باشد افزود: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو سواری، یک دستگاه پیکان وانت و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان توقیف و ۴ نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر، نقش خانواده‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و آموزشی را در پیشگیری از گسترش اعتیاد در جامعه موثر دانست و از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با سوداگران مرگ اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز