خبرگزاری کار ایران

آزادراه قم ـ کاشان مسدود می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۹۰

با توجه به اجرای عملیات راه‌سازی و تعریض پل زیرگذر مقرر شده است هدایت ترافیک در این محور از سمت قم به کاشان از طریق کمربندی کاشان و از داخل شهر و میدان ولی عصر (عج) و محور قدیم کاشان در کیلومتر ۲۳ به سمت آزاد راه کاشان هدایت شود و مسیر برگشت از کاشان به قم نیز از محور آزاد راه کاشان - قم انجام شود.

ایلنا: سرهنگ «اردشیر جمشیدی راد» رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: به منظور عملیات راه‌سازی آزاد راه قم - کاشان به مدت ۱۵ روز مسدود می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: به منظور عملیات تعریض پل زیرگذر تقاطع آزادراه امیر کبیر با محور قنوات، آزاد راه قم - کاشان از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه بسته خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اجرای عملیات راه‌سازی و تعریض پل زیرگذر مقرر شده است هدایت ترافیک در این محور از سمت قم به کاشان از طریق کمربندی کاشان و از داخل شهر و میدان ولی عصر (عج) و محور قدیم کاشان در کیلومتر ۲۳ به سمت آزاد راه کاشان هدایت شود و مسیر برگشت از کاشان به قم نیز از محور آزاد راه کاشان - قم انجام شود.

سرهنگ «جمشیدی راد» با اشاره به همکاری خوب دستگاه‌های مسئول، در خصوص انسداد محور قم-کاشان و رعایت موارد ترافیکی توسط مسافران گفت: در زمان انسداد و آماده سازی باند رفت آزاد راه قم - کاشان نیز این هماهنگی به خوبی انجام شود.

وی از رانندگان عبوری از محورهای یاد شده خواست که با توجه به ازدیاد حجم ترافیکی این محور‌ها نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز