خبرگزاری کار ایران

انهدام باند توزیع مواد مخدر در آذربایجان شرقی/کشف ۷۰ کیلو گرم تریاک

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۰

متهمان در بازجویی به حمل۷۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک درهفت بسته ۱۰ کیلویی اعتراف و صاحب محموله را فردی به هویت «و- ن» معرفی کردند.

ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی از کشف ۷۰ کیلو گرم تریاک در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار «حمید علی باغبان» گفت: با پیگیری پرونده عناصراصلی قاچاق مواد مخدر که با شگرد‌ها و پوششهای خاص مواد مخدر را به استان وارد و بطورگسترده دربین فروشندگان خرد توزیع و پخش می‌کنند مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های کار‌شناسی مشخص شد که شخصی به هویت «و – ن» که دارای سوابق خرید وفروش مواد مخدر می‌باشد، با ایجاد ارتباط با قاچاقچیان مواد مخدر در بندرعباس، محموله‌های کلانی راتهیه و با جاسازی ماهرانه درکامیونهای باری درپوشش بارتجاری توسط اعضاء و همدستانش به این استان حمل می‌کند.

باغبان ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد که نامبرده با تهیه محموله مواد مخدر و با جاسازی درکامیون اسکانیا در حال انتقال آن به استان آذربایجان شرقی است.

این مقام انتظامی افزود: اداره عملیات ویژه استان که مدت مدیدی بر روی این پرونده اقدامات اطلاعاتی وسیعی انجام داده بود، درجهت دستگیری افراد مورد نظر باند و کشف محموله، با همکاری عوامل پلیس شهرستان ملکان به محورهای ملکان –بناب- مراغه اعزام شدند که سرانجام با سعی و تلاش نسبت به کنترل خودروهای عبوری، با اقدامات پلیسی خودرو مورد نظررا متوقف و راننده و همراه وی را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی و تفهیم اتهام به مقر پلیس شهرستان ملکان منتقل کردند.

باغبان تاکید کرد: متهمان در بازجویی به حمل۷۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک درهفت بسته ۱۰ کیلویی اعتراف و صاحب محموله را فردی به هویت «و- ن» معرفی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه تصریح کرد: علاوه بر دستگیری رئیس باند، بقیه عاملان توزیع نیز در راستای این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز