خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد:

دستگیری 43 سارق و کشف 12 خودرو و 20 موتورسیکلت مسروقه در طرح پیشگیری از سرقت

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۴۱

برابر تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و همچنین درخواست و تاکید شهروندان در مورد اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده شهر تهران، طرح پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان، از سوی تیم های عملیاتی پلیس پیشگیری پایتخت به اجرا درآمد.

ایلنا: سرهنگ خانچرلی، صبح امروز از اجرای طرح پیشگیری از سرقت در سطح شهر تهران خبر داد و گفت:" در این عملیات 43 سارق بازداشت و 12 دستگاه خودرو و 20 موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده شهر تهران از نتیجه اقدامات این طرح و همچنین جزییات اجرای آن سخن گفت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: برابر تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و همچنین درخواست و تاکید شهروندان در مورد اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده شهر تهران، طرح پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان، از سوی تیم های عملیاتی پلیس پیشگیری پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح که تیم های عملیات معاونت عملیات این یگان حضور داشتند، طرح كنترل و سركشی از محل‌های جرم خیز به منظور پاكسازی، دستگیری متهمان و كشف وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیكلت مسروقه از ساعت 9 صبح روز گذشته در محدوده كلانتری هایی زیر مجموعه سرکلانتری های پلیس پیشگیری پایتخت، اجرا شده که طی آن کلیه نقاط جرم خیز، پاركینگ ها و محل هایی که امکان سرقت وجود داشت تحت بازرسی و نظارت قرار گرفت.

خانچرلی عنوان کرد: در این راستا، 12 خودروی مسروقه و 20 موتورسیكلت مسروقه کشف و طی بررسی های انجام شده 43 سارق لوازم داخلی خودرو، زورگیر و سارق خودرو، چهار توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و در عملیات های ضربتی بازداشت شدند که در بازرسی از وسایل همراه آنها 21 قبضه سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و تعدادی از لوازم داخلی خودروی مسروقه کشف و ضبط شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت، در پایان با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در روزهای آتی نیز، گفت: طرح امنیت محله محور بر اساس درخواست شهروندان و تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ به اجرا درآمده و شهروندان می توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز