خبرگزاری کار ایران

افزایش ۹۳ درصدی کشف مواد مخدر در گلستان

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۵

با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که میزان کشف این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: میزان کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۳ درصد در گلستان افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، سردار "سید محمود میرفیضی" از انهدام ۲۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

وی گفت: میزان انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر طی این مدت ۱۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که میزان کشف این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی گلستان دستگیری ۷۵۶ نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر را از دیگر موفقیت‌های کارکنان طی این مدت عنوان کرد و گفت: در همین راستا ۱۱ دستگاه خودرو، ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۲۲ دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.

میرفیضی اجرای مستمر طرح پاکسازی نقاط آلوده و جلوگیری از فعالیت علنی و پنهان عوامل توزیع خرد مواد مخدر را از اولویت برنامه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جدید عنوان کرد و افزود: برگزاری مانورهای سراسری و منطقه‌ای در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح نجات و جمع آوری معتادان پر خطر از دیگر برنامه‌های مهم پلیس در سال جدید خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز