خبرگزاری کار ایران

احمدی مقدم در گفت‌وگو با ایلنا:

دادستانی، اخلال گران ارزی را آزاد كرد

asdasd

یكی از مشكلات ما ضعف قوانین است. در مرحله قبل كه پلیس وارد عمل شد و عده ای را دستگیر كرد خلاء قوانین باعث شد هر كسی كه دستگیر شده بود توسط دادستانی آزاد شود.

ایلنا: فرمانده ناجا گفت: به دلیل ضعف قوانین، همه اخلال گران اقتصادی كه در بازار ارز و سكه مشكل ایجاد كرده بودند، پس از دستگیری توسط نیروی انتظامی،از سوی دادستانی آزاد شدند.

سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: هر زمان بانك مركزی از ما در خواست كند كه با اخلال گران اقتصادی برخورد كنیم وارد عمل خواهیم شد.

وی در ارتباط با احتكار كالا به دلیل نوسانات نرخ ارز در كشور افزود: در ارتباط با احتكار كالا، پلیس به طور مستقیم نمی تواند دخالت كند و فضا را پلیسی و امنیتی كند اما اگر از پلیس بخواهند كه با این مقوله برخورد كند پلیس اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به خلاء قانونی در ارتباط با برخورد با اخلال گران اقتصادی اظهار داشت: یكی از مشكلات ما ضعف قوانین است كه در مرحله قبل كه پلیس وارد عمل شد و عده ای را دستگیر كرد خلاء قوانین باعث شد كه هر كسی كه دستگیر شده بود توسط دادستانی آزاد شد.

وی تاكید كرد: مسئول برخورد با اخلال گران جای دیگری است و ما به بانك مركزی اعلام كردیم این ضعف را برطرف كند و بنا بر، این شد كه بانك مركزی هر زمان از ما در درخواست كند وارد عمل شویم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز