خبرگزاری کار ایران

در استان ایلام اتفاق افتاد؛

پیرزن 75 ساله قربانی زیاده خواهی سارق آشنا

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۲۸

سارق آشنا پس از ورود به منزل زوج سالخورده، با مقاومت آن‌ها روبرو می‌شود و در پی درگیری با آن دو، زن صاحب خانه را به قتل می‌رساند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به قتل پیرزن ۷۵ ساله در چند روز گذشته گفت: این پیرزن قربانی زیاده‌خواهی سارقی که با او آشنایی داشت، شد.

به گزارش ایلنا از ایلام، سردار «علی دولتی» از دستگیری قاتلی خبر داد که چند روز پیش برای سرقت وارد منزلی شده و پیرزنی را به قتل رسانده بود.

وی اضافه کرد: این فرد که به انگیزه سرقت وارد این منزل شده بود وقتی با دفاع پیرمرد و پیرزن ساکن منزل مواجه می‌شود با زدن چند ضربه آن‌ها را بیهوش می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: سارق که از نزدیکان این زوج سالخورده بود پس از درگیری با آن‌ها از ترس از محل متواری می‌شود.

وی گفت: پس از این حادثه یکی از همسایگان که برای سرزدن به این زوج سالخورده به منزل آن‌ها می‌رود وقتی با بدن نیمه جان این پیرمرد و پیرزن روبرو می‌شود با کمک دیگر همسایگان آن‌ها را به بیمارستان منتقل می‌کنند که متاسفانه پس از گذشت۲۴ ساعت پیرزن به علت شدت ضربات جان خودرا از دست می‌دهد.

سردار دولتی ادامه داد: با اطلاع پلیس از این حادثه بلافاصله اکیب ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

وی افزود: پس از پنج روز کار اطلاعاتی و به دست آمدن سرنخ‌های لازم عامل این قتل شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: متهم بر اعترافات اولیه خود که قصد کشتن این پیرمرد و پیرزن را نداشته است و با آن‌ها نیز نسبت فامیلی داشته و فقط برای سرقت وارد منزل آن‌ها شده است.

این مقام مسئول در ادامه به قتل دختر بچه ۹ساله‌ای در تاریخ ۲۷ خرداد ماه امسال اشاره کرد و گفت: این دختر معصوم نیز قربانی کینه و انتقام دیرینه شد.

وی گفت: پدر این دختربچه که سال گذشته فردی را به قتل رسانده بود هم اکنون به اتهام قتل در زندان به سر می‌برد.

سردار دولتی خاطر نشان کرد: قاتل به انگیزه انتقام جویی از پدر این دختر با شلیک چند تیر به سمت منزل آن‌ها او را به قتل می‌رساند.

وی از شناسایی قاتل و دستگیری چند همدست او خبر داد و گفت: در آینده نزدیک عامل این جنایت هولناک نیز دستگیر خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به انهدام باند ۶ نفر سارقان ساختمان‌های نیمه کاره اشاره کرد و گفت: این شش نفر که صبح امروز دستگیر شدند از طریق مرجع قضایی روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز