خبرگزاری کار ایران

وقف منزل مسکونی و ۹ قطعه زمین مزروعی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۴۰

محمد علی زندی یک باب ساختمان مسکونی به ارزش تقریبی یک میلیارد و پانصد میلیون ریال را وقف فقرا و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) وقف کرد.

ایلنا: یک باب منزل مسکونی و ۹ قطعه زمین مزروعی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان در آستانه ماه مبارک رمضان برای کمک به فقرا و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) وقف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، یک باب منزل مسکونی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان برای فقرا و نیازمندان در شهرستان سنندج وقف شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج از ثبت اولین وقف برای فقرا و نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان در شهرستان سنندج خبر داد و اعلام کرد: محمد علی زندی یک باب ساختمان مسکونی به ارزش تقریبی یک میلیارد و پانصد میلیون ریال را وقف فقرا و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) وقف کرد.

وی یادآور شد: این فرد خیراندیش، ۹ قطعه زمین مزروعی دیمی و آبی را نیز به ارزش ریالی یک میلیارد ریال وقف مسجد روستای باغچه مریم کرد.

امجدی افزود: این وقف اولین موقوفه‌ای است که در سطح شهرستان سنندج برای کمک به فقرا و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) وقف شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد وقف‌های بیشتری با نیات نیاز روز در شهرستان سنندج باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز