خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۶۰ کیلو تریاک و دستگیری ۴ قاچاقچی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۶۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری ۴ قاچاقچی مواد خبر داد.

ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری ۴ قاچاقچی مواد خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ «حسین رضایی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به نام «ب» ۵۵ ساله به همراه سه نفر دیگر با یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد انتقال مقادیری قابل توجه مواد مخدر از یکی ازشهرهای جنوبی به استان را دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران با هماهنگی قضایی به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و پس از شناسایی خودرو یاد شده آن را متوقف و داخل آن را مورد بررسی قرار دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بازرسی از اتوبوس یاد شده مقدار ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهمان مربوطه دستگیر که به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

«سرهنگ رضایی» خاطر نشان کرد: دستگیر شدگان به همراه پرونده و مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز