خبرگزاری کار ایران

مرگ ۸۳ نفر بر اثر غرق شدگی در مازندران و گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۷۵

از کل فوتی‌های غرق شدگی در سه ماهه امسال، ۲۱۸ نفر مرد و ۴۱ نفر زن بودند/ در خرداد امسال نیز آمار تلفات ناشی از غرق شدگی در کشور، ۱۱۳ نفر بوده که در نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴. ۲ درصد کمتر شده است.

ایلنا: در تیر ماه امسال ۸۳ نفر در دو استان مازندران و گیلان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، از کل موارد غرق شدگی تیر ماه امسال در این دو استان، ۶۴ نفر (۶۱ مرد و سه زن) در استان مازندارن و ۱۹ نفر (۱۷ مرد و دو زن) در استان گیلان جان باختند.

بر اساس آمارهای موجود تعداد فوتی‌های ناشی از غرق شدگی تیر ماه سال گذشته در استان‌های مازندران و گیلان ۴۳ نفر بوده که در تیر ماه امسال با رشد ۹۳ درصدی به ۸۳ نفر افزایش یافته است.

گفتنی است در تیر ماه سال گذشته ۲۷ نفر در استان مازندران و ۱۶ نفر در استان گیلان بر اثر غرق شدگی جان باخته بودند.

کاهش آمار غرق شدگی در سه ماهه نخست امسال

هر چند تا اعلام این خبر، آمار ۴ ماهه غرق شدگی امسال به صورت کامل گردآوری نشده است اما آمار سه ماهه سازمان پزشکی قانونی نشان می‌دهد ۲۵۹ نفر بر اثر غرق شدگی در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوتی‌های غرق شدگی ۲۸۶ نفر بود، ۹. ۴ درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش از کل فوتی‌های غرق شدگی در سه ماهه امسال، ۲۱۸ نفر مرد و ۴۱ نفر زن بودند. همچنین در این مدت استان‌های خوزستان با ۴۲ فوتی (۳۶ مرد و شش زن)، مازندران با ۳۱ فوتی (۲۹ مرد و دو زن) و گیلان با ۲۴ فوتی (۱۸ مرد و شش زن) به ترتیب بیشترین آمار تلفات ناشی از غرق شدگی را داشته‌اند.

در خرداد امسال نیز آمار تلفات ناشی از غرق شدگی در کشور، ۱۱۳ نفر بوده که در نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴. ۲ درصد کمتر شده است.

لازم به ذکر است آمار ارائه شده در بخش اول این خبر تنها مربوط به دو استان حادثه خیز در غرق شدگی (مازندران و گیلان) در تیرماه سال جاری و آمار منتشر شده در بخش دوم، تلفات غرق شدگی سه ماهه نخست سال جاری در کل کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز