خبرگزاری کار ایران

با تصویب هیئت وزیران؛

یک معاونت جدید در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۹۹

با موافقت دولت، دو سازمان وزارت جهاد کشاورزی از شمول حکم ماده (۳۰) قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنی شدند و یک معاونت جدید به سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اضافه می‌شود.

ایلنا: با موافقت دولت، سازمان‌های دامپزشکی کشور و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از شمول حکم ماده (۳۰) قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنی شدند.

به گزارش ایلنا، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به استناد ماده (۳۰) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب ۱۳۸۶- و تبصره (۳) ماده (۵۷) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران -مصوب ۱۳۸۹- تصویب کرد؛ سازمان دامپزشکی کشور و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از شمول حکم ماده (۳۰) قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنی می‌شوند.

همچنین با افزایش یک معاونت به سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، تعداد معاونت‌های سازمان یاد شده به چهار معاونت افزایش می‌یابد.

این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

ماده (۳۰) قانون مدیریت خدمات کشوری

وزارتخانه‌ها و سازمانهای مستقل که تحت نظر معاون رئیس جمهور اداره می‌شوند، در صورت ضرورت با تایید سازمان و تصویب هیئت وزیران می‌توانند حسب وظایف قانونی خود در برخی از سطوح تقسیمات کشوری واحد سازمانی داشته باشند در این صورت کلیه واحدهای وابسته به یک وزارتخانه و موسسات مستقل وابسته به رئیس جمهور در هر یک از سطوح تقسیمات کشوری در یک واحد سازمانی ادغام و تحت مدیریت واحد قرار می‌گیرند. موارد استثنا از حکم اخیر این ماده به تایید سازمان به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز