خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا خبر داد:

برگزاری نشست و کارگاه منطقه‌ای همکاری‌های بین‌المللی در مبارزه با جرایم سایبری

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۴۰

در این نشست، ۸ کشور منطقه، نمایندگان سازمان اینترپل جهانی و سازمان UNODC، رئیس پلیس سایبری کشور و جانشین معاونت هماهنگ کننده ناجا حضور دارند.

ایلنا: سرپرست معاونت امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا از برگزاری نشست و کارگاه منطقه‌ای همکاری‌های بین‌المللی در مبارزه با جرایم سایبری (UNODC) در ۲۲ و ۲۳ مرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین رمضانی سرپرست معاونت امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا از برگزاری نشست و کارگاه منطقه‌ای همکاری‌های بین المللی در مبارزه با جرایم سایبری (UNODC) خبر داد.

این مقام مسئول ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طبق تدابیر رئیس پلیس فتا ناجا این نشست با هدف توسعه و تقویت همکاری‌های بین‌المللی در پی‌جوئی جرایم سایبری و هم چنین تقویت پلیس‌های فضای سایبری کشورهای همسایه برگزار می‌شود.

سرهنگ رمضانی افزود: در این نشست، ۸ کشور منطقه، نمایندگان سازمان اینترپل جهانی و سازمان UNODC، رئیس پلیس سایبری کشور و جانشین معاونت هماهنگ کننده ناجا حضور دارند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه زمان و مکان برگزاری نشست و کارگاه منطقه‌ای همکاری‌های بین المللی در مبارزه با جرایم سایبری (UNODC) را ۲۲ و ۲۳ مرداد ماه سال جاری در مرکز آموزش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم انتظامی اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز