خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی ناجا خبر داد؛

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت و ۹ تن مواد مخدر طی یک ماه

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۲۰

حافظان سرحدات کشور طی این مدت با توقیف و بازرسی از صد‌ها فروند شناور و خودروی قاچاقچیان از خروج بیش از ۳ میلیون و ۳۹۸ هزار لیتر انواع فراورده‌های سوختی جلوگیری کرده و این مقدار سوخت را به چرخه اقتصاد ملی بازگرداندند.

ایلنا: معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی ناجا در تشریح عملکرد تیر ماه ماموران مرزبانی و دریابانی کشور از کشف بیش از ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق و ۹ تن مواد مخدر در مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار عطایی معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی ناجا با اعلام عملکرد ماه گذشته مأموران مرزبانی و دریابانی کشور با اشاره به افزایش ۴۶ درصدی کشفیات فرآورده‌های نفتی نسبت به مدت مشابه در سال قبل عنوان داشت: حافظان سرحدات کشور طی این مدت با توقیف و بازرسی از صد‌ها فروند شناور و خودروی قاچاقچیان از خروج بیش از ۳ میلیون و ۳۹۸ هزار لیتر انواع فراورده‌های سوختی جلوگیری کرده و این مقدار سوخت را به چرخه اقتصاد ملی بازگرداندند.

وی از انهدام چند باند بزرگ مواد مخدر طی این مدت و افزایش ۱۹۸ درصدی کشفیات مواد افیونی در مرزهای کشور خبر داد و افزود: مرزداران شرق کشور در ماه گذشته طی چندین درگیری مسلحانه در حریم امنیتی مرز کشورمان، موفق به کشف ۸ هزار و ۹۲۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، هروئین و مرفین شدند.

عطایی جلوگیری از ورود بیش از ۷۵ هزار عدد انواع کالاهای ممنوعه و بیش از ۳ هزار و ۱۲۱ عدد انواع کالاهای ضد فرهنگی را از دیگر دستاوردهای مرزداران کشور طی این مدت عنوان داشت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی ناجا در پایان گفت: همچنین مرزداران کشور طی این مدت با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از ورود تعدادی از اتباع کشورهای بیگانه به حریم امنیتی مرز کشورمان مطلع شده و در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه بیش از چهار هزار نفر از این افراد را دستگیر و بیش از ۳۶ هزار نفر دیگر را از نقطه صفر مرزی طرد کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز