خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران:

پرداخت معوقات ایثارگران را با جدیت دنبال می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۵۵

در حال حاضر مبلغی در بنیاد شهید موجود است که قرار است با این مبلغ و مبلغ دیگری که انشاءالله سعی می کنیم به زودی تامین کنیم معوقه های ایثارگران و جانبازان را پرداخت کنیم.

ایلنا: ساعت 8:30 صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین "سید محمد علی شهیدی" به بنیاد شهید و ایثارگران رفت و این بنیاد را از زریبافان تحویل گرفت و به این ترتیب امروز اولین روز کاری برای شهیدی آغاز شد. او پرداخت معوقه ایثارگران و جانبازان را جزء اولویت های بنیاد شهید می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا او در اولین روز کاری خود در جمع خبرنگاران گفت: مسئولیتی که به من واگذار شده را نوعی عبادت می دانم. رسیدگی به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بار سنگینی است و من امیدوارم با استمداد از خدا، توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و همکاری دیگر مسئولان بتوانم این بار سنگین را به مقصد برسانم.

رئیس جدید بنیاد شهید در پاسخ به این سوال که اولویت های کاری شما در بنیاد شهید چیست گفت: امروز روز اول کار من است و من هنوز نمی توانم راجع به اولویت های کاری صحبتی بکنم. امروز نشستی با معاونان بنیاد شهید دارم که در این جلسه قرار است مشکلات و نارسایی ها را بررسی کنیم و اولویت های کاری را تعیین کنیم.

شهیدی درباره معوقات جانبازان که قرار بوده تا روز شنبه پرداخت شود اما هنوز خبری از پرداخت آن نیست، هم گفت: وقتی قرار شد من رئیس بنیاد شهید شوم اولین صحبتی که آقای روحانی با من داشتند در رابطه با همین معوقه ها بود. قرار شد وقتی به بنیاد شهید آمدم مسئله معوقه هارا پیگیری کنم و مشکل را هر چه سریع تر حل کنم. در حال حاضر مبلغی در بنیاد شهید موجود است که قرار است با این مبلغ و مبلغ دیگری که انشاءالله سعی می کنیم به زودی تامین کنیم معوقه های ایثارگران و جانبازان را پرداخت کنیم.

او در پاسخ به این سوال که این معوقات کی پرداخت می شود گفت: من زمان خاصی را مشخص نمی کنم ولی پرداخت معوقات ایثارگران را با جدیت دنبال می کنیم و در اولین فرصت معوقات پرداخت می شود.

رئیس جدید بنیاد شهید در پاسخ به این سوال که آیا قرار است نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و ریاست بنیاد شهید با هم ادغام شود، گفت: این پیشنهادی است که مطرح شده است اما هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است. مقام معظم رهبری در این باره تصمیم گیری خواهند کرد و هرچه ایشان بفرمایند من و آقای رحیمیان تابع دستور هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز