خبرگزاری کار ایران

شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بنیادشهید تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۴

دبیرخانه شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد مستقر و فعالیت خود را آغاز کرده است.

ایلنا: با حضور حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهندس زریبافان، ریاست بنیاد، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین و صاحبنظران حوزه فرهنگ ایثار و شهادت اولین جلسه شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان اظهار داشت: دربنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات به خانواده های شاهد و ایثارگر باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد زیرا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین نیاز جامعه ماست.

وی افزود: همانطور که حدوث انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت بوده بقای آن نیز بستگی کامل به این امر دارد و از سوی دیگر دشمن با همه وجود در صدد نابودی این فرهنگ است.

در ادامه این جلسه، سردار انصاری هدف از تشکیل این شورا را استفاده از نظرات خبرگان و نخبگان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت اعلام و اظهار داشت:این مجموعه به عنوان اتاق فکر حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت خود را شروع نموده و در این حوزه تصمیم سازی خواهد کرد.

وی افزود: دبیرخانه شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد مستقر و فعالیت خود را آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز