خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

دولت در ساخت و ساز و بازسازی آذربایجان شرقی رکورد زد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۴

آمادگی دولت در مواقع بحران در مقایسه با دولتهای گذشته در حد بسیار خوبی است البته ایده آل نیست اما در تلاشیم تا به آن نقطه برسیم.

ایلنا: وزیر کشور گفت: دولت در بازسازی و ساخت و ساز ویرانه‌های ناشی از زلزله آذربایجان شرقی تمام تلاش و توان خود را به کار گرفت و بسیار موفق عمل کرد.

به گزارش ایلنا، محمد نجار ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: چنین ساخت و سازی در این زمان محدود در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته اما دولت با تمام توان و همت مردم این رکورد را به ثبت رساند.

وی با اشاره به آمادگی دولت در زمان بحران خاطر نشان کرد: آمادگی دولت در زمان بحران در حد بالایی است و در هر عرصه‌ای که کوچک‌ترین حادثه‌ای اتفاق بیفتد بلافاصله حاضر شده و تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وزیر کشور تاکید کرد: آمادگی دولت در مواقع بحران در مقایسه با دولتهای گذشته در حد بسیار خوبی است البته ایده آل نیست اما در تلاشیم تا به آن نقطه برسیم.

نجار به سیل شهرستان بهشهر و خدمت رسانی دولت اشاره کرد و افزود: در ساعات اولیه فرمانداری، ستاد بحران و هلال احمر اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دادند و سپس گروهی از سوی دولت و با اختیارات هیئت وزیران در محل حادثه دیده حضور یافت و تصمیات لازم را اتخاذ و اعتبارات خوبی را تصویب کرد و در حال حاضر هم خدمتگزاران با تمام قوت وظایفشان را انجام می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز