خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از 10 پروژه ملی در سازمان تأمین‌اجتماعی همزمان با دهه ولایت

کد خبر : ۱۶۷۵۱

همزمان با دهه ولایت افتتاح و آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از10 پروژه سازمان تأمین‌اجتماعی انجام می‌شود.

همزمان با دهه ولایت افتتاح و آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از10 پروژه سازمان تأمین‌اجتماعی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، افتتاح فاز اول دیتاسنتر سازمان تأمین‌اجتماعی از مهمترین برنامه‌های دهه ولایت است که زمینه‌ساز تحول در حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارائه خدمات گسترده غیرحضوری به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی خواهد بود.
دیتاسنتر سازمان تأمین‌اجتماعی از نظر بزرگی و اهمیت در مرتبه سوم کشور قرار دارد و جزو 10 دیتاسنتر مهم خاورمیانه است.
افتتاح بخش پیوند کلیه در بیمارستان میلاد تهران که مقارن با این افتتاح، حدود 15 مورد پیوند کلیه انجام شده و همه گیرندگان کلیه در سلامت کامل به سر می‌برند. همچنین در این ایام افتتاح بخش الکتروفیزیولوژی قلب (درمان‌های تهاجمی و نیمه‌تهاجمی آریتمی‌های قلبی) در بیمارستان میلاد انجام می‌شود. بر این اساس و باتوجه به شیوع روزافزون بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری‌هایی که نیاز به درمان طبی و گران‌قیمت دارند، بیمارستان میلاد به عنوان اولین مرکز ملکی تأمین‌اجتماعی مجهز به بخش الکتروفیزیولوژی شده است، لذا باتوجه به بالا بودن هزینه درمان‌های تهاجمی و نیمه تهاجمی و خرید تجهیزات مربوطه این بیمارستان با راه‌اندازی بخش الکتروفیزیولوژی اقدام به درمان آریتمی‌ها، اختلالات ضربان قلب، با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا نموده است.
آغاز عملیات اجرایی و توسعه فضای سبز و نهال‌کاری بوستان طبیعت سازمان تأمین‌اجتماعی در منطقه سوهانک تهران با 46 هکتار مساحت، 7 هکتار مشجر، قنات و کوهپایه نیز از دیگر برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است.
شورای صیانت از حقوق و اموال سازمان تأمین‌اجتماعی نیز که از مدت‌های پیش مقدمات راه‌اندازی آن فراهم شده است در دهه ولایت آغاز به کار می‌کند.
همچنین سامانه تلفنی 142 همچنین با هدف پاسخگویی سریع و به موقع به سئوالات بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و نیز جلوگیری از مراجعات غیرضروری به مراکز بیمه‌ای و درمانی راه‌اندازی می‌شود و در این صورت مردم می‌توانند پاسخ پرسش‌های خود درباره مسائل سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق تلفن و به صورت زنده دریافت کنند.
پروژه ویدئو کنفرانس سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به منظور انجام ملاقات‌های مردمی از سراسر کشور با مدیرعامل سازمان به بهره‌برداری خواهد رسید. این امر سبب حذف سفرهای بین‌شهری که به منظور ملاقات با مدیرعامل صورت می‌گرفت، خواهد شد و ارتباط مستقیم تمامی استان‌ها با مدیرعامل تأمین‌اجتماعی از این طریق برقرار می‌شود.
مچنین همزمان با این ایام شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی مهر امید (شستا ما) با در اختیار داشتن سهام و سرمایه 38 شرکت آغاز به کار می‌کند. با راه‌اندازی این شرکت، دور جدید فعالیت‌های اقتصادی سازمان تأمین‌اجتماعی آغاز خواهد شد.
شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) نیز با جذب 200 نفر از نخبگان کشور برای ارتقای کیفیت مدیریت‌های شرکت‌های تخصصی سازمان تأمین‌اجتماعی گام مؤثری در حوزه تحول مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) خواهد برداشت.
شروع به کار شرکت بین‌المللی بازرگانی سازمان تأمین‌اجتماعی از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری است که براساس نقطه‌نظرات هیأت‌مدیره تأمین‌اجتماعی ایجاد شده و عمدتاً مربوط به ورود کالاهای اساسی و واسطه‌ای و تأمین مایحتاج عمومی و نیازهای شرکت‌های تحت‌پوشش تأمین‌اجتماعی خواهد بود.
این شرکت بازویی توانمند برای تأمین نیازهای اساسی خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی اعم از شرکت‌های تولیدی، بازرگانی، فرهنگی و تجهیزات بیمارستان‌ها، شرکت‌ها و نیروی انسانی است.
همچنین افتتاح بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهدای گمنام استان کهگیلویه و بویراحمد و مراسم واگذاری مالکیت هتل‌ همای تهران به تأمین‌اجتماعی در راستای دریافت مطالبات تأمین‌اجتماعی از دولت نیز از دیگر برنامه‌های دهه ولایت است. پیش از این مراسم واگذاری هتل‌های همای مشهد و شیراز طی مراسمی برگزار شده بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز