خبرگزاری کار ایران

سیل در کهگیلویه ۱۶۰۰ نفر را گرفتار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۰

در پی بارش شدید باران امروز در استان کهگیلویه و بویر احمد شاهد سیل بودیم و همچنین سه شهرستان سی سخت، گچساران و یاسوج دچار آسیب و خسارت شدند.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی بارش شدید باران امروز در استان کهگیلویه و بویر احمد سه شهر و یازده روستا و زندگی ۱۶۰۰ نفر از ساکنان روستا‌ها و شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویر احمد تحت تاثیر این سیل قرار گرفته و دچار خسارت مالی شدند.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با سیل و آبگرفتگی‌های شهرهای کشور تصریح کرد: در پی بارش شدید باران امروز در استان کهگیلویه و بویر احمد شاهد سیل بودیم و همچنین سه شهرستان سی سخت، گچساران و یاسوج دچار آسیب و خسارت شدند.

وی ادامه داد: یازده روستا و زندگی ۱۶۰۰ نفر از ساکنان روستا‌ها و شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویر احمد تحت تاثیر این سیل قرار گرفت و دچار خسارت مالی شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه باعملیات‌های امدادی در این مناطق گفت: با اعزام ۸ تیم عملیاتی به این مناطق به همراه شش موتور لجن کش وتوانسته‌ایم تاکنون آب را از ۳۹۶ خانه تخلیه کنیم.

درخشان ادامه داد: همچنین در بین مردم سیل زده با توج به شرایط جوی نامساعد اقلام غذایی و گرمایی از جمله نایلون، پتو، کنسروهای غذایی، برنج و.... توزیع کردیم و این در حالی است که تیم‌های امدادی و عملیاتی در حالت آماده باش در این منطق جهت جلوگیری و کاهش حوادث ناشی از سیل حاضر هستند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز