خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان:

رشت رتبه اول کشوری در کاهش کشته های درون شهری

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از کسب رتبه اول کشوری کلان شهر رشت در کاهش کشته های درون شهری خبر داد و گفت: دست یافتن این مهم مرهون همکاری تنگاتنگ پلیس راهور و شهرداری رشت است.

ایلنا- رشت: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از کسب رتبه اول کشوری کلان شهر رشت در کاهش کشته های درون شهری خبر داد و گفت: دست یافتن این مهم مرهون همکاری تنگاتنگ پلیس راهور و شهرداری رشت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، سرهنگ سید تقی امینی ظهر امروز در مراسم افتتاح چهارمین نشست مشترک فرماندهان راهور و معاونان و مدیران عامل حمل و نقل و ترافیک شهرداری های کلان شهر های کشور که در هتل کادوس این شهر برگزار شد، تاکید کرد: برای رهایی از مشکلات ترافیکی جامعه و پاسداری از سلامتی شهروندان عزیز باید همفکری داشته باشیم وتدابیر لازم را اتخاذ کنیم.

وی با قدر دانی از همکاری تنگاتنگ شهرداری رشت با پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان برای اصلاح هندسی معابر این شهر، ابراز کرد: طی 18 ماه گذشته اخیر بالغ بر 300 نقطه از تقاطع ها و نقاطی از شهر رشت که نیاز به اصلاح هندسی داشت که توسط پلیس راهور و شهرداری اجرائی شد.

این مسئول، خاطر نشان کرد: اقدامات به عمل آمده سبب شد استان گیلان در بخش درون شهری با 44 درصد کاهش کشته ناشی از تصادفات رتبه اول را کسب کند.

سرهنگ امینی، تصریح کرد: شهر رشت به تنهایی افتخار داشته در بین شهرهای کشور جزو شهرهایی باشد که رتبه اول را در کاهش کشته شدگان کسب کند و از سویی دیگر شهرهای بنادر انزلی و آستارا در استان گیلان جزو شهرهایی هستند که رتبه های چهار و 24 کشوری در کاهش کشته ها را در کشورمان احراز کردند.

یکی برنامه های در نظر گرفته برای برگزاری مراسم افتتاحیه این نشست حضور و سخنرانی رئیس شورای اسلامی رشت بود که گویا محمود مباحی به دلیل حضور در جلسه شورای اسلامی این شهر حضور داشته ولی ظهر و موقع ناهار خود را به محل برگزاری رساند.

از دیگر برنامه پخش کلیپی بود که علی رغم آغاز چندین باره حدود دو دقیقه ای آن با مشکل فنی مواجه ودر نهایت برای حاضران پخش نشد و مجری دلیل قطع و وصل آن را را نوسانات برق سالن هتل کادوس عنوان در نهایت تصمیم گرفته شد کلیپ مذکور در مراسم اختتامیه پخش شود.

از دیگر مشکلات این نشست مهم قطع مکرر پخش صدا در سالن بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز