خبرگزاری کار ایران

نتایج ارزشیابی تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد

کد خبر : ۲۰۹۶۴

امسال برای اولین بار ارزشیابی دانشگاه‌ها به صورت آنلاین انجام گرفت./دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی و اصفهان به ترتیب جایگاه اول تا سوم دانشگاه‌های علوم پزشکی تیپ ۱کسب کردند.

ایلنا: معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت نتایج ارزشیابی تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی قانعی صبح امروز در همایش معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به رتبه بندی دانشگاه‌های براساس فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اشاره کرد، گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و اصفهان به ترتیب جایگاه اول تا سوم دانشگاه‌های علوم پزشکی تیپ ۱، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله جایگاه اول دانشگاه‌های علوم پزشکی تیپ ۲ و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جایگاه اول دانشگاه‌های علوم پزشکی تیپ ۳ را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار ارزشیابی دانشگاه‌ها به صورت آنلاین انجام گرفت، هر دانشگاهی در فرآیند ارزیابی می‌توانست به امتیاز خود دسترسی داشته باشد و حتی امکان مشاهده امتیاز یک دانشگاه بالا‌تر خود را نیز داشت.

قانعی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی مدیریت ارزیابی آنلاین از این پس رتبه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ماهانه و از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

قانعی بااشاره به انتشار۱۳ هزار و ۴۷۷ مقالات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال گذشته تصریح کرد: که با توجه به افزایش تعداد هیات علمی از ۱۲ هزار نفر به ۱۴ هزار نفر، این نشان دهنده رشد بهره وری و نه تعداد اعضای هیات علمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز